• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401080301907
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری استان عنوان کرد

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز این استان خبر داد.

"عابد محمدی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: از سال گذشته تاکنون، ۳۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های های این استان شناسایی شده که از محل اعتبارات سازمان راهدای کشور در حال رفع و یا رفع شدند.

وی اظهارکرد: ۱۶۸ نقطه و مقطع حادذثه خیز در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد  طی پنج سال گذشته جهت ایمن سازی و رفع در دستور کار قرار گرفتد که ۳۴ نقطه طی یک سال اخیر یا بطور کامل رفع شدند و یا در حال اقدام هستند که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل متمم سفر ریاست جمهوری به استان جهت رفع نقاط حادثه خیز اختصاص داده شد. به محض ابلاغ این میزان اعتبار، فراینده برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار انجام می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مناطق چشمه پلنگی در جاده "یاسوج به بابامیدان"، دور برگردان‌های دشتروم، تمنک به سمت اصفهان، سپیدار، شترخون را از مهمترین این نقاط هستند البته تعدادی از این مناطق حادثه خیز بوده و یا مستعد تصادف هستند که این امکان وجود دارد حتی با نصب یک روشنایی نیز رفع شود.

محمدی همچنین از منعقد شدن سه قرارداد برای نصب موانع بتنی نیوجرسی در برخی از نقاط حادثه خیز و یا مستعد تصادفات در جاده‌های این استان به طول ۲۵ کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: این موانع در مناطق تنگ کناره به سمت بابامیدان، سرنجلکل به تلگاه و لیکک به سمت بهبهان نصب می‌شوند.

وی در رابطه با وضعیت آسفالت و علام و تابلوهای محور "دهدشت به قلعه رئیسی" بیان کرد: روکش آسفالت و نصب علائم و تابلو ها در این محور در دستور کار و برنامه راهداری استان و شهرستان قرار دارد و در آینده نزدیک اجرا می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha