• یکشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401071004691
  • خبرنگار : 50477

شرط مدیرکل میراث گلستان برای تداوم همکاری با شورای شهر گرگان/ حرف‌درمانی چاره مشکلات نیست

شرط مدیرکل میراث گلستان برای تداوم همکاری با شورای شهر گرگان/ حرف‌درمانی چاره مشکلات نیست

ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با تاکید بر اینکه اگر وعده شورای اسلامی و شهرداری در بافت تاریخی گرگان عملیاتی نشود تفاهم‌های ما با این نهاد لغو می‌شود، گفت: عمل نکردن به وعده‌ها با کار ما همخوانی ندارد.

محمدجواد ساوری عصر امروز یکشنبه ۱۰ مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در سفر هیئت تاتارستان که مسئول تشریفات بودم علی‌رغم توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها از استضعاف و کمبودها رنج بردم و به این نتیجه رسیدم که موزه گرگان را به کاخ تشریفات تبدیل کنیم.

کاخ موزه گرگان به کاخ تشریفات تبدیل می‌شود

وی افزود: سختی‌ها و کمبودهای موجود ما را بر آن داشت تا کاخ موزه گرگان را به کاخ تشریفات تبدیل کنیم تا در زمان عادی مردم بتوانند از آن بازدید کنند و پس از آن نیز هنگام ورود مهمانان کشوری و بین‌المللی از این مکان استفاده شود لذا در همین راستا همکاری خوبی با شورای اسلامی شهر و شهرداری شکل گرفت و مقرر شد کار نو و بی‌بدیلی خلق کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به اینکه "می‌خواهیم، می‌توانیم و می‌شود" شعار هر روز ما است، تصریح کرد: درصدد هستیم با این ذهنیت تمامی کم و کاستی‌ها را جبران کنیم، به عبارتی باید فرقی بین گام اول و دوم انقلاب باشد و ما این مهم را در عمل ثابت خواهیم کرد.

ساوری بر ضرورت هماهنگی بین بخشی تاکید کرد و گفت: در همین مدت ۲۶ روزه که مسئولیت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به بنده واگذار شده همکاری خوبی با همه دستگاه‌ها و بخش‌ها داشتیم اما به شورای اسلامی شهر گرگان هم نقدی دارم؛ در حالی که مقرر بود در هفته گردشگری تردد در محور بافت تاریخی گرگان با خودروهای برقی انجام شود اما این وعده محقق نشده است.

اگر تردد با خودروی برقی عملیاتی نشود تفاهم‌نامه را لغو می کنیم

وی با تاکید بر اینکه اگر اجرای طرح تردد با خودروی برقی در بافت تاریخی گرگان عملیاتی نشود تفاهم‌های ما با شورای شهر و شهرداری لغو می‌شود، خاطرنشان کرد: عمل نکردن به وعده‌ها با کار ما همخوانی ندارد، متاسفانه بنده هنوز آن عزم و اراده واقعی را ندیده‌ام.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با تاکید بر اینکه با نشستن و حرف زدن کار مردم انجام نمی‌شود، تاکید کرد: رویکرد ما این است که هفته اول و دوم جلسه باشد و در هفته سوم کار به مرحله اجرا برسد، ما در دفاع از حقوق مردم با کسی تعارف نداریم مردم باید تفاوتی بین دولت ها ببینند البته مصداق ما از این مسئله، نگاه سیاسی نیست بلکه استفاده صحیح و به‌موقع از داشته ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha