• شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401023120927
  • خبرنگار : 50491

صفر تا صد یارانه جدید

ثبت‌نام جاماندگان یارانه تا اول خرداد/ نحوه جداسازی یارانه مجردها

ثبت‌نام جاماندگان یارانه تا اول خرداد/ نحوه جداسازی یارانه مجردها

ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان جزئیات ثبت‌نام یارانه افراد جامانده و متقاضیان جدید را تشریح کرد و گفت: ثبت نام متقاضیان جدید یارانه و جاماندگان از ۲۷ اردیبهشت آغاز شده و تا یکم خرداد ماه ادامه دارد.

حسینعلی خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: کسانی که از سال ۸۹ یارانه دریافت نکردند و همچنین افرادی که از سال ۹۳ برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده و یا انصراف دادند و همچنین حذف‌شدگان سال ۹۴ و یارانه اخیر نیز برای ثبت درخواست خود باید به سامانه هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: افراد جامانده ابتدا برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد  دستوری #کدملی*4*43857* را شماره گیری کرده و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: زمان ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه و جامانده براساس آخرین رقم سمت راست کد ملی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷و ۲۸ اردیبهشت ماه جاری برای اعداد زوج و همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹و ۳۰ اردیبهشت برای اعداد فرد از طریق درگاه my.gov.ir انجام شد اما اقرادی که هنوز موفق به انجام ثبت‌نام نشدند، می توانند امروز ۳۱ اردیبهشت و یا یکشنبه اول خرداد ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

گردش مالی ملاک دهک‌بندی خانوارها

خواجه مظفری با بیان اینکه همه اقدامات مربوط به یارانه تا قبل از دریافت آن به وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها مرتبط است، با اشاره به دهک بندی خانوار، گفت: در پرداخت یارانه ها گردش مالی ملاک دهک‌بندی خانوارها قرار گرفت، درصد بالایی از مردم یارانه می گیرند و بیش از ۷۰ درصد جمعیت یارانه‌بگیر ما روستاییان هستند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنانی که از لیست یارانه‌بگیران حذف شدند و یا به نوع دهک‌بندی اعتراض دارند نگران نباشند به تمامی درخواست های مردم ترتیب اثر داده می شود، موارد مربوط به یارانه در تهران پیگیری می شود اما ما به عنوان خادمان مردم هر ساعت اطلاعیه های مربوط به یارانه را به مردم اعلام می کنیم و پاسخگوی سوالات آنها هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه هر نوع پیگیری درباره یارانه جدید نیاز به مراجعه حضوری ندارد، تاکید کرد: دولت به جز برای دهک دهم یارانه سایر دهک‌ها را تدارک دیده و تامین اعتبار انجام شده است.

وی متذکر شد: ممکن است برخی افراد به درستی در دهک موردنظر قرار نگیرند که می توانند با مراجعه به سامانهhemayat.mcls.gov.ir و یا تماس با سامانه ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ اعتراض خود به دهک‌بندی و سایر مشکلات مربوط به یارانه را گزارش کنند.

خواجه مظفری در خصوص قابل برداشت نبودن یارانه برای برخی از مردم توضیح داد: بخشی از یارانه ای که واریز شده قابل برداشت است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد اما گاهی اوقات برخی یارانه‌بگیران به دلیل بدهی بانکی و یا ایراد در کارت موردنظر برای دریافت یارانه دچار مشکل می شوند که باید با مراجعه به بانک برای رفع آن اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به حذف یارانه برخی خانوارها به دلیل وضعیت مالی مطلوب فرزند مجرد، افزود: گاهی اوقات در برخی خانوارها فرزند مجرد آنها مستقل است و در حساب بانکی خود مبالغ قابل توجهی پول دارد که موجب می شود یارانه سرپرست خانوار قطع شود که برای رفع این مشکل فرزندان متاهل باید به پلیس به اضافه ۱۰ و فرزندان مجرد باید با مراجعه به بخشداری برای تفکیک خانوار اقدام  کرده و در صورت تمایل دوباره برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.

گفتنی است؛ بنا به اعلام مسئولان مربوطه ثبت‌نام جاماندگان از یارانه پس از تاریخ اعلام شده متوقف نخواهد شد و تاریخ جدید برای افرادی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام نشوند، متعاقباً اعلام می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۳۱ ۱۵:۳۹

هنوز یارانه دریافت نکردم!

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۳۱ ۱۶:۱۲

سلام وقت بخیر بنده مجردم اما 15 سال کار کردم تا بتوانم برای خود مسکنی تهیه کنم که آنهم با وضع موجود ممکن نبود به ناچار در مسکن ملی ثبت نام کردم که تقریبا باید تمام پس اندازم را برای آن بدهم حال آنرا جزء اموال و دارایی یحساب می آورند نمیدانن دو سال دیگر نان شب نخواهم داشت اگر مسکن را دریافت کنم لوازم منزل بماند از سال 91 هم هیچ نوع پوشاک و حتی کفش نخریده ام. ضمن اینکه سامانه اجازه جداسازی هم نمی دهد تا حداقل پدرم یارانه اش را دریافت کن. اینها به گوش کسانی که یا رانه و حق مسلم یک ایرانی را از او می گیرند و مسولان نجومی بگیر می رسد آیا....؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! بخدا نمی رسد و همه مدیون مردم ایران خواهند بود و مدیون ما. تا تشکر اینکه حساب بانکی ملاک است

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۳۱ ۱۶:۳۷

سایتی طراحی شود که هرشخص اطلاعات شخصی وحساب خودش راجهت دریافت یارانه سیصد هزار تومانی ثبت نماید یارانه همانند سهام عدالت باشد بسیار بسیار مناسب تر وعالی است اصل یارانه این است نه خانواری مثلا افراد کمتر از 18 سال را که به سن قانونی نرسیده اند جزخانوار باشند بسیار مناسب تر است

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۰۱:۱۸

یارانه جدید

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۳۱ ۲۰:۳۰

ازدواج

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۰:۱۰

پس چرا باز نمیشود برای ثبت نام

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۰:۱۲

این پسر من حز خانواده سرپرست خانوار بودا اون دورت بخاطر کد ملی نداشتن مترم شد قبلا تمام کمال‌ میگرف

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۷

این چه قانونیه چه عدالتی چرا یارانه گیر من نمیاد ماکارونی گرون شده مرغ گرون شده تخم مرغ گرون شده با این وضعیت یارانه هم نمیدن

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۱:۰۸

تاحالا ثبت نام نکردم و یارانه دریافت نکردم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۱:۱۲

چطوری ثبت نام کنم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۱:۱۲

چطوری ثبت نام کنم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۳:۵۴

بنده چیزی ندیدم ثبت نام جامانده ودهک واعتراض همه الکی مردم رودسر.کارنذارید

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۸:۰۵

نطر من خیلی خوبه به خیلی ها کمک خرید میده

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۱۱:۳۵

سلام راهنمایی کنید مجرد ها چطور از جداسازی را انجام دهند؟ وقت تمام شد.... ممنون

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۱۱:۴۴

با سلام من هم مغازه مستاجر هستم هم خونه چرا باید حق منو ندید

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۱۴:۱۳

برای جداسازی دریافت یارانه به کجا بابست مراجعه نمایم بدلیل مجردبودن وفرزنداخر خانواده بودن

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۱۴:۴۶

بمن یارانه نمیدن ثبت هم میکنم نمیشه اخه مگه من درامد دارم خارج رفتم چتونه اخه عدالت کجاست

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۱۴:۵۸

چجوری ثبت نام کنیم؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۱۵:۰۴

الآن من به عنوان سرپرست یارانه می گیرم. ولی یکی از اعضای زیر ۱۸ سال خانواده یارانه ندارد. یعنی هیچ راهی برای ثبت نامش وجود نداره. مشکل خیلی از مردمه این مورد.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۳ ۱۱:۱۳

من هم همین مشکل رادارم.چه باید کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۱۷:۴۱

من هنوز یارانه نگرفتم باید چه کار کنم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۱۸:۴۸

تاحالا یارانه نگرفتم مجردهستم میشه راهنماییم کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۲۱:۴۵

خوبه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ ۰۲:۵۱

جداسازی یارانه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ ۰۹:۵۷

من هنوزیارانه نگرفتم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ ۱۳:۳۱

فرزند من یارانه نداره چطور ثبت نام کنم ۷سالش هست

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ ۱۴:۳۱

جداسازی

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ ۱۶:۴۹

برای ثبت نام یارانه مجرد هستم باتشکر

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ ۱۹:۲۹

ثبت نام یارانه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ ۲۱:۰۴

بنده از سال نودو سه یارانه نگرفتم ثبت نام که میرم تمام مسخصات صحیح هست ولی عملیات ناموفق میشه چه باید کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۳ ۰۰:۳۳

ثبت نام برای یارانه محردعا

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۳ ۰۶:۴۳

من مجردم به بخشداری مراجعه کردم میگن جدا نمیکنیم.کی پاسخگو هست؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۰۹:۰۸

من مجردم و 3ساله جدا زندگی میکنم چطور باید یارانه جدا کنم؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۱۰:۵۵

من و برادرم مجرد هستیم و چون هر کدام جداگانه خودرو داریم یارانه مون در سال ۹۳ قطع شده . پدرم بازنشسته تامین اجتماعی هستن و حدود۴میلیون حقوق می گیرن. لطفا بررسی کنید چرا یارانه مون قطع شده برا جداسازی میگن باید سرپرست خانواده یارانه بگیره تا بتونین یارانه تون رو جدا کنید آخه پدر ما چه گناهی داره که یارانه اش باید قطع بشه و ما چه گناهی داریم که نمیتونیم یارانه مون رو جدا کنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۱۳:۳۸

سلام.پسر من زیر ۱۸ سال سن دارد و نمی‌تواند بطور مستقل یارانه بگیرد.باید تعداد اعضای خانوار من به دو نفر اصلاح شود ولی جایی برای اصلاح تعداد خانوار وجود ندارد .وقتی شماره مربوطه رو که اعلام فرمودید میزنم فقط میگه شما یارانه می‌گیرید.خب من میخوام تعداد خانوار رو درست کنم.لطفا بفرمایید به کجا مراجعه کنم؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۱۳:۴۷

نگرفتن یارانه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۱۸:۰۴

من یارانه میگیرم فرزندم هشت ساله است یارانه نمیگیرد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۰۲:۱۲

مشکل ما هم همینه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۲۳:۳۹

سلام برج ۷ پارسال ماشین ۲۰۷ ام رو فروختم و در تاریخ ۲۴ بر ۷ ۱۴۰۰ فک پلاک شده ..حالا متاسفانه در سبستم یارانه این ماشین رو نشون میده بنام من ثبت شده حالا باید کجا این مشگل رو حل کنم اخه ماشین فروخته شده چرا باید در حساب یارانه قرارش بدهید و یارانه هنه خانواده ام را قطع کردید این مشگل را کجا باید بر طرف کنم لطفا راهنمایی کنید 😔

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۴

اولا تراکنش مالی اصلا روش-مناسبی نیست چون مثلا من ۲تا از کارت هام دست شرکت بوده به عنوان تنخواه خرید شرکتی که کار می‌کردم استفاده شده و ماهی حدود ۱۰الی ۲۰ میلیون تومان خرید انجام شده باهاشون که هیچیش به من نرسیده و من اصلانمیدونستم که امکان داره مشکل ساز بشه در ضمن من بیماری خاص هم دارم و هزینه های زندگیم سرسام آوره زنگ هم زدم به شماره صندوق با برخورد بد کارمندش روبرو شدم

avatar

من هم همین مشکل را دارم....این روش صحیح نیست. تراکنش اصلا ملاک نیست. من برای حل مشکلات برادرم و دیگران، خیلی جابجایی پولی انجام میدهم.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۲۲:۵۱

بنده مجرد هستم ومی خوام یارانه خود را از خوانوادی پدری جدا سازی کنم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۰ ۱۶:۱۳

سلام اینجانب سال هاست که یک ازدواج ناموفقی داشتم 15سال پیش و همین باعث شده یارانه من در حساب زنی میرود که اصلا با او زندگی نمیکنم و سالهاست با تهدید و ارعاب اطرافیانش زندگی من با مشکل بزرگ روبرو شده خواهش میکنم یارانه منو جدا کنید و بحساب خودم بریزید تشکر میکنم استان خواهش میکنم یارانه منو جدا کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۰ ۲۳:۴۱

چرا اسم من در لیست یارانہ نیست باتوجہ بہ وارد کردن کد 4ستارہ 43857ستارہ کد ملی چون طبق اعلم از سایت کہ مراحل ٹبت نام بہ درستی انجام دادم و تایید کردن

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۱ ۰۲:۴۵

سلام من چندماه هست یارانه ام جداشده است ولی تا اکنون واریزی نداشته ام یک نفر بیشتر نیستم