• یکشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401021107013
  • خبرنگار : 71610

درخواست صهیونیست‌ها برای ترور یحیی السنوار

درخواست صهیونیست‌ها برای ترور یحیی السنوار

سخنرانی شنبه شب رئیس حماس در نوار غزه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است، به طوری که صهیونیست‌ها خواستار ترور وی شده و به ضعف امنیتی و سیاسی دولت این رژیم اذعان کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه رأی الیوم، اظهارات شب گذشته یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در نوار غزه واکنش گسترده فعالان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

یک وب سایت نزدیک به دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات السنوار نوشت که وی یک خطر و تهدید واقعی برای آینده این رژیم به شمار می‌رود.

این رسانه همچنین نوشت: بهتر است که اسرائیل هر چه زودتر یحیی السنوار را ترور کند، چراکه آزادی این مرد باعث تغییرات اساسی در صحنه فلسطین و منطقه شده است؛ به نحوی که به نفع اسرائیل نیست.

همچنین "دانا بن شمعون"، روزنامه‌نگار حوزه فلسطین در این باره اظهار کرد: السنوار می‌گوید که اگر تجاوزات اسرائیل به مسجدالأقصی ادامه یابد، درگیری در پایان رمضان متوقف نخواهد شد. از این صریح‌تر نمی‌شود تهدید کرد و این بار تهدیدهای السنوار کاملا واضح و آشکار بود.

"یونی بن مناحیم"، نویسنده و افسر سابق سرویس‌ اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به اظهارات السنوار اذعان کرد: رئیس حماس در نوار غزه از ضعف امنیتی و سیاسی دولت ائتلافی نفتالی بنت و یائیر لاپید پرده برداشت و به خود اجازه داده است که از روی احساس قدرت، اسرائیل را آشکارا تهدید کند.

"امیر بوخبوط"، خبرنگار شبکه عبری زبان "واللا" هم در این باره گفت: سخنان السنوار بیانگر این مسئله است که آرامش، شکننده و موقتی است و حماس مشغول جمع آوری نیرو، سلاح و آموزش است و هنگامی که احساس کند زمان مناسب است، حملات خود را انجام خواهد داد.

یحیی السنوار شنبه شب در سخنانی به دنبال تعرضات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن خاطرنشان کرد: در آغاز جنگ بعدی، به طور همزمان ۱۱۱۱ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک می‌کنیم و این عدد به تاریخ شهادت یاسر عرفات، رهبر فقید فلسطین اشاره دارد و این حمله موشکی را عملیات "رهبر ابو عمار" نامگذاری می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۱ ۱۰:۲۹

اظهارات السنوار عزیز سرجای خود ولی اگر و اگر و اگر فرماندهان عالی محورمقاومت تشکیل یک ارتش جهانی بدهند و با نیروهای جان بر کف این ارتش بسوی مرزهای فلسطین اشغالی یورش بیآورند تنها چند ساعت مسجدالاقصی و قدس شریف این کانون ادیان الهی آزاد خواهد شد.....توجه داشته باشیم که جمعیت چندین میلیاردی مسلمین جهان چه نیروی عظیمی برای این ارتش ایجاد خواهد کرد به امید این آرزوی خوش ما که امیدواریم زیرا خداوند در کتابش قرآن کریم وعده داده که : فان حزب الله هم الغالبون و حزب الله مرزهای جغرافیائی ندارد..........