• جمعه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400122721543
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی:

روز سربازان گمنام، بیانگر جایگاه ویژه وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی است

روز سربازان گمنام، بیانگر جایگاه ویژه وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی موعود (عج)، به عنوان روز سربازان گمنام، بیانگر جایگاه ویژه وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از استانداری خراسان جنوبی در پیام جواد قناعت به مناسبت گرامیداشت میلاد امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان با  این کلام مقام معظم رهبری که «کسی که وقتی کشور اسلامی مورد تهدید دشمن است، آماده‌ دفاع از ارزش‌ها و میهن اسلامی و پرچم برافراشته‌ اسلام است، می‌تواند ادعا کند که اگر امام زمان بیاید، پشت سر آن حضرت در میدان‌های خطر قدم خواهد گذاشت" افزود: میانی‌ترین روز شعبان المعظم، لحظه بروز خجسته‌ترین اتفاق در کره زمین است.

وی اظهار داشت: نیمه شعبان روز زمینی شدن دوازدهمین ستاره سپهر امامت و ولایت، خورشید پنهان آل رسول (صلوات الله علیه و آله و سلم)، امام همامی که برقرار کننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان، ستمدیدگان و دینداران جهان در انتظار ظهورش لحظه شماری می‌کنند تا به یمن قدوم مبارکش، امنیت و آرامش دنیا را فراگیرد.

وی افزود: نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت از تیره روزی و ضلالت، یکی از پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

قناعت گفت: در اثبات این نقش ارزشی، همین بس که مقام معظم رهبری (حفظه الله) می‌فرمایند؛ «نیروهای وزارت اطلاعات، سربازان گمنامی هستند که با تلاش مؤثر خود زمینه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌آورند و با مجاهدت خود، دست عوامل دشمن و عناصر ناباب را از خرابکاری در حیطه زندگی مردم کوتاه می‌کنند».

وی یادآور شد: اینجانب، ولادت باسعادت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هفته سربازان گمنامِ امام زمان (سلام الله علیه) را به مردم متدین خراسان جنوبی و به ویژه عزیزان امنیت آفرینِ اداره کل اطلاعات خراسان جنوبی، تهنیت عرض نموده، امیدوارم این آخرین جمعه قرن، به روز خجسته‌ ظهور حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا مزین گردد و جهان را نور عدل و درستکاری دربرگیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha