• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400122318294
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان:

پلیس کرمانشاه آماده برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز است 

پلیس کرمانشاه آماده برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز است 

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس برای برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: با همه توان از امنیت شهروندان دفاع و اجازه نمی دهیم اشرار و اراذل کام مردم را تلخ کنند. 

سردار "علی اکبر جاویدان" در صبحگاه عمومی انتظامی استان اظهار داشت: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست، گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد. 

 جاویدان خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده تر از هر زمان دیگری در کنار آنها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: در عین حال از عموم مردم نیز درخواست داریم تا ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

جاویدان تاکید کرد: مجرمان و اراذل و اوباش در صورتی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت و مشکل کنند با برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، گفت: لازم است از تلاش ها و زحمات همه همکاران پرتلاش به خاظر تلاش های شبانه روزی و فداکاری هایی که در راستای تامین نظم و امنیت انجام دادند، صمیمانه قدردانی کنم.

وی گفت: در سایه همه تلاش ها و مجاهدت ها بود که در سال جاری توفیقات قابل توجهی توسط یگان های مختلف انتظامی استان به دست آمد که امیدوارم در سال جدید هم تداوم یابد.

جاویدان همچنین یاد و خاطره سرگرد شهید "پوریا نظری" را نیز گرامی داشت و گفت: این مامور فداکار و وظیفه شناس پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و حفظ آرامش شهروندان جان خود را تقدیم اسلام کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدای والامقام مانند شهید نظری هستیم که در راه اعتلای نظام و حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی اینگونه فداکارانه عمل می کنند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش شهروندان هزینه های زیادی داشته است، گفت: در همین راستا شهدای زیادی در سراسر کشور تقدیم نظام و انقلاب شده و در این میان پلیس جایگاه ویژه تری داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha