• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400121915247
  • خبرنگار : 50163

فرماندار خرم‌دره:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مطالبات جدی مردم خرم‌دره است

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مطالبات جدی مردم خرم‌دره است

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

فیاض محبی ظهر امروز (۱۹ اسفندماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه یکی از موضوعات بسیار مهم این منطقه موضوع بیمارستان است که با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده شهرستان، بخش عمده مشکلات آن حل شده است، اظهار کرد: امیدواریم با حل این مشکلات به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شان خدمت‌گزاران در نظام اسلامی در این جایگاه توجه به مشکلات مردم، گوش کردن به درد دل آن‌ها و گره‌گشایی از این مشکلات است، تصریح کرد: خدمت به مردم توفیق بزرگ الهی است که نصیب مسئولان شده و باید این فرصت را مغتنم شمرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد، رفع تبعیض و رانت که ممکن است بعضاً در دل دستگاه‌های اجرایی و ادارات وجود داشته باشد، باید در اولویت شهرستان قرار گیرد، بیان کرد: غیر از خداوند متعال، مردم بهترین ناظر بر اعمال ما هستند و عملکرد ما همواره زیر ذره‌بین نظارت آن‌ها قرار دارد، لذا نباید از کنار مطالبات به سادگی گذشت.

وی با اشاره به در پیش رو بودن روزهای پایانی سال، عنوان کرد: با توجه به تجربه سالیان گذشته و امکان نامساعد شدن شرایط جوی، دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران باید از هم‌اکنون آمادگی کامل برای ایام نوروز با توجه به احتمال وقوع حوادث داشته باشند.

محبی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر بازار شب عید، ادامه داد: مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، لذا وظیفه ما است که نسبت به تامین کالاهای اساسی آنان اقدام کنیم که در همین راستا در حال حاضر نمایشگاه بهاره در شهر خرم‌دره در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مصوباتی که در جلسات و دهگردشی‌ها لحاظ می‌شود، نباید فراموش شود، افزود: پیگیری این مصوبات باید به طور جدی در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد که این موضوع در شهرستان با جدیت رصد می‌شود.

این مسئول با یادآوری سفر رئیس‌جمهور به استان، یادآور شد: در این سفر چند نوع مصوبه داشتیم که مصوبه‌هایی مانند موضوع بیمارستان، فاضلاب و خطوط لوله به نماینده رئیس‌جمهور در شهرستان انعکاس و برخی از اعتبارات نیز به صورت سرجمع به استان داده شده است که مدیران باید پیگیر سهم شهرستان از استان باشند.

فرماندار خرم‌دره، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را از مطالبات جدی مردم خرم‌دره عنوان کرد و ادامه داد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به پروژه پل جمال‌الدین و نیز رفع نقاط حادثه‌خیز در روستای نصیرآباد و قلعه حسینیه اشاره کرد.

امام‌جمعه خرم‌دره نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه طبق تاکیدات قرآن و روایات، افراد بی‌منفعت مانند کف روی آب هستند که خشک می‌شوند، اظهار کرد: یکی از دلایل ماندگاری امام حسین (ع) این بود که ایشان هم برای دین و هم برای مردم منفعت داشت. امام حسین (ع) هم حیات داشت و هم حیات‌بخش بود.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور با بیان اینکه فردی که در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کند، حتی پس از مرگ نیز ماندگار خواهد بود، اضافه کرد: مسئولان باید قدردان فرصت خدمتی باشند که خداوند به آن‌ها عنایت کرده است، زیرا نوکری و خدمت به مردم نعمت کمی نیست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی از قوانین شاهد نقص‌هایی هستیم که باید اصلاح شود، ادامه داد: قوانینی که در مجلس وضع می‌شود باید متناسب با نیاز جامعه و وضعیت مردم باشد نه اینکه موجب ایجاد محدودیت برای آن‌ها شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه خرم‌دره در حوزه‌های مختلف عقب‌ماندگی‌هایی دست و پنجه نرم می‌کند که در شان مردم نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و عقب‌ماندگی‌های شهرستان قابل حل است اما پیگیری و اهتمام جدی مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha