• شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400120704915
  • خبرنگار : 71516

حزب‌الله در واکنش به رخدادهای اوکراین: آمریکا بار دیگر همپیمانانش را رها کرد

حزب‌الله در واکنش به رخدادهای اوکراین: آمریکا بار دیگر همپیمانانش را رها کرد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، حوادث کنونی بین روسیه و اوکراین دلیل دیگری بر این مسئله است که واشنگتن مجددا هم پیمانانش را رها کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: حساب برخی در لبنان روی حمایت آمریکا به شکست منجر می‌شود. رهایی لبنان و منطقه از تمام فجایع با آزادی واقعی از زیر سلطه آمریکا ممکن است.

وی تاکید کرد: حوادث کنونی میان روسیه و اوکراین نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها خواهان بر هم زدن ثبات در داخل روسیه هستند و در عین حال از روسیه می‌خواهند هیچ کاری نکند. آمریکا زمانی که می‌بیند منافعش در خطر است به دنبال حفظ منافع خود می‌رود و حتی کسانی را که به آنها وعده داده و با آن‌ها همکاری کرده رها می‌کند.

صفی الدین تاکید کرد: اوکراین امروز به تنهایی با جنگ مقابله می‌کند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که در این جنگ نظامی شرکت نخواهد کرد. وی به اوکراینی‌ها گفت تصمیمات بین المللی و تحریم‌ها و حمایت با سلاح را بگیرید و بروید مردمتان را وارد درگیری کنید که هیچ کسی از آن سود نمی‌برد. این آمریکا است و همانطور که در لبنان نیز آن را می‌شناسیم چند بار از عمل کردن به وعده‌های خود سر باز زده و کسانی را که به آنها وعده داد وارد جهنم فتنه در لبنان کرده و سپس رها کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۱۰:۰۳

هر کجا که آمریکا و ارتش 72 ملت سنتکامش حضور داشته اند فقط و فقط جنگ مستقیم و غیر مستقیم بوجود آمده و تمام زیرساخت های کشورهای هدف نابود شده و کشتارهای دسته جمعی و نسل کشی نتیجه آن بوده مانند لیبی سوریه عراق افغانستان و یمن و....................

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۱۲:۰۴

این باید درس عبرتی باشد برای گاوهای شیرده عرب که جنگ ائتلاف عربی را علیه یمن براه انداختند و سامانه های دفاعی چندین میلیاردی آمریکائی که نتوانستند از حمله به آرامکو جلوگیری کنند..........

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۷ ۱۴:۱۹

الان اوکراین هم پیمانه آمریکاست ؟؟؟؟؟ این پیمان کجا نوشته و امضا شده ؟؟؟ چرا وارونه بازی ؟ ایران هم پیمان آمریکا بود که با گرفتن گروگان و سپس آزاد کردن اونا بدون دستاورد زمینه ساز جنگ 8 ساله شدن