• شنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400113022950
  • خبرنگار : 50232

رئیس علوم پزشکی آبادان عنوان کرد

تشدید نظارت‌های هوشمند کرونا در جنوب غرب خوزستان

تشدید نظارت‌های هوشمند کرونا در جنوب غرب خوزستان
عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تشدید نظارت‌های هوشمند کرونا در جنوب غرب استان خوزستان خبر داد.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده با اشاره به برگزاری نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: مصوبات اخیر به این صورت است که فعالیت تمام مراکز آموزشی اعم از دولتی و غیر دولتی باید غیرحضوری باشد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه تعطیلی بازار فعلا مدنظر نیست، افزود: هیچگونه تعطیلی فعلا قرار نیست صورت بگیرد و به دنبال نظارت هوشمند هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: صاحبان اصناف و مراکز تجاری و خرید باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و از همه کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند بخواهند که مقید به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشند.

وی افزود: با فرمانداران منطقه صحبت می‌شود تا نظارت بر بازار تشدید و نظارت هوشمندی که مدنظر استاندار است به خوبی رعایت شود.

سلمان‌زاده با اشاره به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در شادگان گفت: تعریف موارد قرمز و نارنجی تغییر کرده است، قبلا رنگ‌بندی بر اساس موارد بستری اطلاع‌رسانی می‌شد ولی با توجه به شیب ابتلای این روزها، موارد سرپایی نیز در تغییر رنگ‌ها لحاظ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعلا با شیب آرام افزایشی در منطقه مواجه هستیم و اگر مردم همکاری کنند با بحرانی جدی مواجه نخواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: لازم است مردم چهار دستورالعمل اصلی ماسک زدن، رعایت فاصله‌گذاری، عدم حضور در تجمعات و شرکت نکردن در گردهمایی‌های خانوادگی را کماکان رعایت کنند.

وی افزود: متاسفانه علیرغم تاکید بسیار، هنوز هم سرعت تزریق واکسن در منطقه ما پایین است. مردم بدانند که تزریق دوز سوم به اندازه زیادی از ابتلای شدید به کرونا جلوگیری می‌کند.

سلمان‌زاده گفت: نزدیک به ۹۰ درصد کسانی که در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شدند، یا هیچ واکسنی نزده بودند یا در تزریق دوز سوم تعلل کرده بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha