• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400112217166
  • خبرنگار : 50167

در ایام دهه فجر محقق شد؛

افتتاح ۷ پروژه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان

افتتاح ۷ پروژه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان

ایسنا/زنجان پنج پروژه فوریت‌های پزشکی و دو پروژه پانسیون چهار واحدی پزشکان خدابنده و بخش داخلی و نیز دو مرکز درمانی بوعلی‌سینای خرم‌دره با حضور وزیر بهداشت از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

پنج پروژه‌ فوریت‌های پزشکی روز گذشته (۲۱ بهمن‌ماه) با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان اورژانس از طریق ویدئوکنفرانس در استان زنجان افتتاح شد.

این پروژه‌های فوریت‌های پزشکی شامل پایگاه فوریت‌های پزشکی اشراق (شهرک صنعتی علی‌آباد)، پد بالگرد اورژانس هوایی سجاس، پد بالگرد اورژانس هوایی طارم، پد بالگرد اورژانس هوایی ماه‌نشان و سامانه پاسخ‌گویی اورژانس به ناشنوایان با حضور وزیر بهداشت و سایر مسئولان ذی‌ربط به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

همچنین پانسیون چهار واحدی پزشکان در زمینی به مساحت ۳۸۵ مترمربع در چهار واحد زیربنایی مفید برای اسکان پزشکان متخصص در محوطه بیمارستان امیرالمومنین خدابنده راه‌اندازی شد.

در ایام‌الله دهه فجر امسال، بخش داخلی دو مرکز درمانی بوعلی‌سینای خرم‌دره با حضور مسئولان، رئیس شبکه بهداشت و جمعی از خیرین و معتمدین شهرستان خرم‌دره به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، با راه‌اندازی این بخش، ضمن افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی به مراجعان، تفکیک بستری بیماران آقا و خانم بیماری‌های داخلی نیز میسر می‌شود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پنج پروژه فوریت‌های پزشکی در استان زنجان با حضور وزیر بهداشت به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

افتتاح ۷ پروژه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان

اصغر جعفری‌روحی ادامه داد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۵ پروژه فوریت‌های پزشکی شامل پایگاه فوریت‌های پزشکی اشراق (شهرک صنعتی علی‌آباد)، پد بالگرد اورژانس هوایی سجاس، پد بالگرد اورژانس هوایی طارم، پد بالگرد اورژانس هوایی ماه‌نشان و سامانه پاسخ‌گویی اورژانس به ناشنوایان با حضور وزیر بهداشت به صورت ویدئوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی اورژانس به ناشنوایان با همکاری سازمان بهزیستی خبر داد و افزود: ساختمان پایگاه فوریت‌های پزشکی اشراق اهدایی (شهرک صنعتی علی آباد) بوده که ۱۰ میلیارد ریال آن برای نوسازی مکان و خریداری تجهیزت اداری و پزشکی توسط شهرک انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه پروژه پد بالگرد اورژانس هوایی سجاس با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار که توسط بخشداری و شهرداری خدابنده تامین شده، به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: پد بالگرد اورژانس هوایی طارم با سه‌ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار که سه میلیارد ریال از آن توسط اورژانس استان و ۷۰۰ میلیون ریال نیز با مشارکت ارگان‌های همکار در بحران تامین شده، راه‌اندازی شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان در رابطه با پروژه پد بالگرد اورژانس هوایی ماه‌نشان نیز خاطرنشان کرد: این پروژه با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار که توسط خیرین این شهرستان تامین شده است، از دیگر پروژه‌های افتتاح شده اورژانس به شمار می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha