• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400111712541
  • خبرنگار : 71560

آغاز جلسه علنی مجلس/رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان در دستور

آغاز جلسه علنی مجلس/رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان در دستور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز به رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان می پردازند.

به گزارش ایسنا، جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(۱) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان(اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه احزاب سیاسی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش (اعاده شده از شورای نگهبان)،بررسی گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه به هزینه قطعی منظور نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک، بررسی گزارش کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح استفساریه ماده (۸۱) قانون مالیات های مستقیم از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز خود به بررسی آن می پردازند.

بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه خدمات هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمان، بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی حمل و نقل محصولات خطرناک از طریق جاده (ای دی آر) و بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه سرویس های هوایی دو جانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق از دیگر مواردی است که در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha