• سه‌شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400093023512
  • منبع : باشگاه دانشجویان

کارگاه «دیجیتال مارکتینگ و سیستم‌های مدیریت» برگزار شد

کارگاه «دیجیتال مارکتینگ و سیستم‌های مدیریت» برگزار شد

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر دانشگاه کاشان، کارگاه «دیجیتال مارکتینگ و سیستم‌های مدیریت CMS» را برگزار کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این کارگاه با تدریس محمدحسن کوچیان و سیدعلی حسینی، به بررسی تعاریف و ابزارها و بسترهای موجود برای مباحث دیجیتال مارکتینگ پرداخته شد.

در جریان بررسی بخش دیجیتال مارکتینگ، مواردی مانند بازاریابی موتورهای جستجو و بررسی چالش انتخاب بین بازاریابی موتورهای جستجو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو، ارتباط بازاریابی محتوا و تولید محتوا، انواع زمینه‌های مارکتینگ اعم از اینفلوئنسر مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، موبایل مارکتینگ و... مورد بررسی قرار گرفت و برای هر کدام مواردی جهت بهینه‌تر کردن مطرح شد.

مطالب و فایل ضبط شده این کارگاه در کانال انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه به آدرس kucssa@ قابل دانلود و در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha