• یکشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400090704780
  • خبرنگار : 50184

مدیر باشگاه 74 کرمانشاه:

برای زنده ماندن هندبال کرمانشاه پای کار آمدیم

برای زنده ماندن هندبال کرمانشاه پای کار آمدیم

ایسنا/کرمانشاه مدیر باشگاه هندبال 74 کرمانشاه با بیان اینکه ترکیب تیم را بازیکنان بومی تشکیل داده، گفت: می خواهیم هندبالیست های جوان را جمع و به آنها کمک کنیم تا هندبال کرمانشاه زنده بماند.

میلاد صفری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول هندبال، اظهارکرد: این رقابت ها از 20 آذر با حضور 20 تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی به شکل متمرکز برگزار می شود.

وی افزود: تیم 74 کرمانشاه در گروه "ب"  با تیم های ثامن الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ آهن بافق یزد و خرم آباد همگروه شده است.

مدیر آقایان باشگاه 74 کرمانشاه ادامه داد: تیم هایی که در این گروه قرار دارند، همه از تیم های ریشه  دار و خوب هندبال کشور هستند و در این میان سبک بازی تیم خرم آباد شبیه تیم ما است.

وی با بیان اینکه تیم 74 کرمانشاه برای اولین بار است که در رقابت های لیگ دسته اول حضور پیدا می کند، عنوان کرد: شالوده این تیم را بازیکنان تیم درخشان تشکیل می دهند، تیمی که شروع شکل گیری آن از روستای محروم ده پهن بود و با بازیکنان مستعدی که داشت سال 1397 به لیگ دسته اول هم رسید، اما عدم حمایت های مالی از آن باعث شد تا نتواند در این لیگ باشد و سهمیه آن را به هیات استان دادیم و اکنون با آن سهمیه در لیگ دسته اول شرکت کرده ایم.

صفری اضافه کرد: اکنون هم بازیکنان همان تیم را جمع کرده ایم تا در کنار دیگر بازیکنان مستعد بومی در رقابت های لیگ حضور داشته باشیم و بتوانیم شایستگی هندبالیست های جوان کرمانشاهی را نشان دهیم.

وی در خصوص سطح آمادگی بازیکنان تیمش برای حضور در این رقابت ها نیز گفت: از حدود دو ماه پیش تمرینات را زیر نظر مسعود مرادیان سرمربی تیم شروع کرده ایم و در شرایط خوبی به سر می بریم.

مدیرآقایان باشگاه 74 کرمانشاه به فاصله 13 روزه تا زمان برگزاری رقابت های لیگ هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به متمرکز بودن رقابت ها درخواست میزبانی را به فدراسیون داده ایم و می توانیم از دور اول رقابت ها هم صعود و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تیمش به حمایت مالی مسئولین و بخش خصوصی استان نیاز دارد، افزود: علیرغم قول هایی که مسئولین استان داده اند و پیگیری هایی که داشته ایم، اما تاکنون هیج کمکی دریافت نکرده ایم و از طرفی رایزنی هایی هم که با بخش خصوصی داشته ایم، بی نتیجه بوده است.

صفری ادامه داد: تیمی که برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول بسته ایم، تیمی کاملا بومی است و هدف ما نیز کمک به هندبالیست های جوان کرمانشاهی است، بنابراین به حمایت مسئولین استانی نیاز داریم تا بتوانیم هندبال استان را از فرو رفتن در ورطه نابودی نجات دهیم و آن را زنده نگه داریم.

وی اظهار کرد: به دنبال ساختن نسل جدیدی از هندبالیست های کرمانشاهی هستیم تا همچنان نام هندبال کرمانشاه را در ایران بلند نگاه دارند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha