• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400082620523
  • خبرنگار : 50093

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی:

سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر پیست دوچرخه‌سواری کشور شد

سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر پیست دوچرخه‌سواری کشور شد

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: تیم سپاهان اصفهان در رقابت‌های لیگ پیست دوچرخه‌سواری کشور به عنوان قهرمانی دست یافت.

مهدی روزبهانه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نتایج مسابقات لیگ پیست دوچرخه‌سواری کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رقابت‌های مرحله دوم و پایانی لیگ برتر پیست ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه(ع) مشهد با حضور ۶۰ ورزشکار از هشت تیم لیگ برتری سپاهان اصفهان، مس رفسنجان، پیشگامان کویر یزد، مس کرمان، هیات گیلان، آسمان آبی مشهد، هیات زنجان و پدافند نیرو هوایی برگزار شد.

وی افزود: در بخش اسکرچ محمد گنج‌خانلو از سپاهان اصفهان، بهنام آرین از مس رفسنجان و مسعود خاکی از هیات زنجان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. در بخش کایرین محمد دانشور خرم از سپاهان اصفهان، احمد نصرآبادی از سپاهان اصفهان و رضا رشنو از پیشگامان کویر یزد مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی ادامه داد: در بخش تیم اسپرینت تیم‌های سپاهان اصفهان، مس رفسنجان و پیشگامان کویر یزد به جایگاه اول تا سوم دست یافتند. در بخش تعقیبی انفرادی مهدی آقاکاشی از پیشگامان کویر یزد قهرمان شد و بهنام آرین از مس رفسنجان و آیدین علیاری از مس کرمان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

روزبهانه گفت: در بخش تیمی مدیسون نیز تیم‌های سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و مس رفسنجان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. همچنین تیم خراسان رضوی در این بخش به جایگاه چهارم دست یافت. در بخش ماده ۴۰۰۰ متر نیز مهدی آقاکاشی از تیم پیشگامان قهرمان شد.

وی در خصوص نتایج این دوره از مسابقات در روز دوم گفت: در بخش امینیوم محمد گنج‌خانلو از سپاهان، علی لبیب از پیشگامان کویر یزد  و بهنام آرین از مس رفسنجان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. در بخش دورامتیازی محمد چاییچی از سپاهان، محمد رجبلو از پیشگامان کویر یزد و مسعود خاکی از هیات زنجان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی بیان کرد: در بخش اسپرینت محمد دانشور از سپاهان قهرمان شد و احسان خادمی از مس رفسنجان و احمد نصرآبادی از سپاهان عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند. در بخش تعقیبی تیمی پیشگامان کویر یزد اول شد و تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتنند. همچنین در بخش یک کیلومتر محمدامین رحیم‌آبادی از مس کرمان، احسان خادمی از مس رفسنجان و رضا رشنو از پیشگامان کویر یزد به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha