• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400082418636

واکسیناسیون دانش‌آموزان البرز تقریباً کامل شد

واکسیناسیون دانش‌آموزان البرز تقریباً کامل شد

ایسنا/البرز مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه ۹۸ درصد دانش آموزان استان دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت:  ۲۰ درصد دانش آموزان در مدارس حضور دارند.  دانش آموزان متوسطه اول نیز از اول آذر ماه در مدارس حاضر خواهند شد.

سالار قاسمی در جلسه شورای اداری البرز که روز دوشنبه ۲۴ آبان در استانداری البرز برگزار شد، گفت: البرز نیم میلیون دانش آموز و نزدیک به ۲۵ هزار فرهنگی دارد و تعداد واحدهای آموزشی استان به ۲۵۰۰ واحد می‌رسد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه البرز بالاترین تراکم دانش آموزی را در کشور دارد، تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد مدارس استان دو شیفته است و بالاترین تراکم دانش آموزی را در کشور داریم.

وی سرانه آموزشی و پرورشی استان را ۲.۵ مترمربع عنوان کرد و گفت: این در حالی است که میانگین کشوری ۵.۵ و میانگین جهانی هشت متر است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان افزود : ۱۴ دستگاه مکلف هستند در نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان و آسیب‌های اجتماعی فعال باشند و نیاز به بررسی دارد که چقدر این دستگاه‌ها وظایف خود را انجام داده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز در ادامه با اشاره به اینکه ۹۸ درصد دانش آموزان استان دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت:  ۲۰ درصد دانش آموزان در مدارس حضور دارند.  دانش آموزان متوسطه اول نیز از اول آذر ماه در مدارس حاضر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به دغدغه های خانواده‌ها در زمینه ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌ها نیاز است جلسه اضطراری شورای آموزش و پرورش استان برای رفع دغدغه‌های مردم و اتخاذ تصمیمات درست برگزار شود. توصیه ما این است که پایه اول ابتدایی، پایه نهم و دوازدهم به دلیل اهمیتی که دارند در اولویت حضور قرار بگیرند.

وی از ارتقا البرز در برخی شاخص‌ها خبر داد و اظهار کرد: البرز در دو سال پیاپی از لحاظ شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه دو کشور و امسال در شاخص ملی رتبه اول کشور را کسب کرده است. امسال از رتبه ۱۲ کنکور در سال ۹۷ به رتبه چهار کنکور رسیده‌ایم که نشان دهنده ظرفیت‌های بالای آموزش و پرورش استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha