• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400082418607

مدیرکل بنیاد مسکن فارس:

بنیاد مسکن فارس آماده کمک در ارزیابی خسارات زلزله هرمزگان است

بنیاد مسکن فارس آماده کمک در ارزیابی خسارات زلزله هرمزگان است

ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس از آمادگی این بنیاد برای اعزام گروه‌های کارشناسی و ارزیابی آسیب‌های زلزله هرمزگان به این استان خبر داد.

عطاءالله زمانی دوسنبه ۲۴ آبان ضمن بیان اینکه بنیادمسکن به عنوان یک نهاد انقلابی همواره در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بوده است، گفت: این نهاد از هیچ کوششی برای رسیدن به شرایط پایدار و کاهش نگرانی‌های شهروندان و روستاییان در استان هرمزگان دریغ نخواهد کرد.

او همچنین با بیان اینکه از همان ساعت های نخستین وقوع دو زمین لرزه  ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری در لافت و هرمزگان، بنیاد مسکن فارس در حالت آماده‌باش قرار گرفته است، افزود: کارشناسان بنیاد مسکن در استان تجربه کار عملیاتی در سایر استان‌ها از جمله بوشهر، خوزستان و لرستان به عنوان استان معین از سال‌ها قبل به دست آورده‌اند و نیروهای ارزیاب و کارشناس این بنیاد توان اعزام نیرو در کوتاهترین زمان ممکن را دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس به دستور استاندار برای آمادگی نیروهای امدادی در این استان اشاره و اضافه کرد: نشست‌های توجیه عملیات و امداد در شرایط بحرانی با حضور معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن تشکیل شده و علاوه بر نیروهای ارزیاب و کارشناسان بنیاد مسکن استان فارس، مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس نیز آمادگی اعزام تجهیزات و نیروی فنی به استان هرمزگان را دارد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران دو زلزله نسبتا شدید با قدرت ۶.۴ در مقیاس امواج درونی یکشنبه ۲۳ آبان ماه شهر فین در هرمزگان را لرزاند و در زمانی کوتاه پس از آن زلزله دیگری به بزرگی ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین بار در همین منطقه حادث شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha