• جمعه / ۲۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400082116253
  • خبرنگار : 71575

صعود قشقایی به صدر جدول لیگ یک/ ادامه تیره‌روزی بوشهری‌ها

صعود قشقایی به صدر جدول لیگ یک/ ادامه تیره‌روزی بوشهری‌ها
عکس آرشیوی است.

تیم فوتبال قشقایی شیراز با برتری برابر ماشین‌سازی به صدر جدول رده‌بندی لیگ یک رسید.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال ایران با انجام ۹ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار، خیبر خرم‌آباد در حالی که با یک گل از سایپا پیش بود، با نتیجه ۲ بر یک برابر میزبان خود شکست خورد تا صدر جدول را از دست بدهد.

قشقایی شیراز در ورزشگاه یادگار امام  با نتیجه یک بر صفر مقابل ماشین سازی پیروز شد تا صدرنشین جدید لیگ یک لقب بگیرد. شهرداری همدان، با ۳ گل، رایکا بابل را در هم کوبید و به رده دوم صعود کرد تا در ۵ هفته نخست شگفتی‌ساز لیگ آزادگان نام بگیرد.

دیگر تیم تازه صعود کرده یعنی ویستا توربین تهران در سیرجان با دو گل مغلوب آرمان گهر شد و ملوان بندر انزلی با هدایت مازیار زارع در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر پارس جنوبی به پیروزی رسید و به رده سوم صعود کرد. خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه خانگی خود برابر مس کرمان با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا ۸ امتیازی شود.

در داربی خوزستان، استقلال ملاثانی برابر استقلال خوزستان شکست خورد تا استقلال خوزستان نخستین پیروزی فصل خود را به دست بیاورد و سر و سامانی در جدول پیدا کند. تیم فوتبال مس شهر بابک موفق شد در دقایق پایانی با یک گل میزبان خود شمس آذر قزوین را شکست دهد. شهرداری آستارا برابر تیم ته جدولی شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا ۱۰ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر، در رده پنجم قرار بگیرد.

در جدول رده‌بندی، قشقایی شیراز با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهرداری همدان و ملوان انزلی با ۱۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد نیز به رده چهارم سقوط کرد. همچنین ۳ تیم پارس‌جنوبی، ماشین‌سازی و شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ ۰۱:۵۸

جانوم سنه قوربان قشقایی^ مطمئن اگر مسولین استان از این تیم حمایت کنند عازم لیگ برتر خواهد شد،^

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۰:۲۱

ساغول قشقایی