• پنجشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400071510226
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار تاکید کرد؛

تسریع پاسخگویی به نامه های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

تسریع پاسخگویی به نامه های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تلاش شبانه روزی مدیران و تسریع جهت پاسخگویی به نامه های مردم در جریان سفر یک روزه رئیس جمهور به استان شد.

سید علی احمد زاده در حاشیه بازدید از مرکز پردازش و ثبت نامه های مردمی سفر رئیس جمهور به استان، ضمن قدردانی از همه کاربران و پردازش گران جهت تلاش شبانه روزی برای بارگذاری و ثبت نامه های مردمی، افزود: تلاش جهادی این افراد خستگی ناپذیر حتی در این روزهای تعطیل برای رضای خداوند و خشنودی مردم قابل تقدیر است.
وی همچنین در حاشیه این دیدار با تعدادی از مدیران به صورت تلفنی تماس گرفته و بر پشتیبانی کاربران و ستاد مردمی و حضور میدانی مدیران در این مکان تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه وقفه در کار را نمی پذیرم، اظهار کرد: مدیران برای جمع بندی نهایی نامه های مردمی به صورت ویژه ورود کنند.
احمد زاده ضمن تقدیر ویژه از حوزه بازرسی استانداری که به عنوان لیدر عملیات پردازش نامه های مردمی حضور فعال دارند، تصریح کرد: پاسخگویی به این نامه ها مهم ترین خروجی سفر رئیس جمهور است چرا که حل مشکلات مردم اولویت ما است.
وی با تاکید براینکه هیچ درخواست و نامه مردمی به دولت نباید بدون پاسخ بماند، عنوان کرد: ارتباط نزدیک با مردم و پیگیری مشکلات آنها رویکرد اصلی دولت مردمی است و هرچه سریع تر باید پاسخ نامه های مردمی به دست آنها برسد.
به گزارش ایسنا، گفتنی است بیش از ۱۰۰ کاربر جهت برنامه ریزی، پردازش، تلخیص، ثبت و رفع نواقص نامه های مردمی در این مرکز حضور دارند و از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب مشغول به کار هستند.
لازم به ذکر است پس از اتمام کار شماره پیگیری به صورت پیامک و از طریق سامانه موبایل به نگارنده نامه اطلاع رسانی می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۱ ۲۱:۲۹

بما ی زنگ زدن ک نامه تون پیگیری میشه دیگه رفت ک رفت اینجوریه سرعت عملشون تو پیگیری