• شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400070301450
  • منبع : نمایندگی همدان

آغاز فعالیت آموزش حضوری ۹۲ مدرسه روستایی در اسدآباد

آغاز فعالیت آموزش حضوری  ۹۲ مدرسه روستایی در اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد از آغاز فعالیت آموزش حضوری ۹۲ مدرسه روستایی در این شهرستان خبر داد.

حسین عسگری مهرور در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیت آموزش حضوری  ۹۲ مدرسه ابتدایی روستایی  و تعدادی از مدارس متوسطه اول و دوم روستایی به جزء مدارس روستاهای بزرگ  سطح شهرستان از امروز آغاز شد.

وی با اشاره به ۲۱۵۰ کلاس اولی در شهرستان اسدآباد گفت:این دانش آموزان کلاس اولی  هفته‌ای یک روز  را به صورت حضوری در کلاس درس حاضر خواهند شد .

عسگری مهرور با بیان اینکه مدارس با دانش‌آموزان بالای ۳۰۰ نفر شهرستان در نیمه آبان ماه  با اتمام واکسیناسیون بازگشایی می‌شوند، تصریح کرد: برخی از مدارس زیر ۳۰۰ نفر شهرستان هم از هفته سوم مهر ماه فعالیت آموزش حضوری خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کنند.

وی تعداد دانش آموزان شهرستان اسدآباد را بیش از ۱۷ هزار نفر برشمرد و ادامه داد:در حال حاضر واکسیناسیون دانش آموزان دهم تا دوازدهم سطح شهرستان آغاز شده و طی روند واکسیناسیون به‌طور قطع تمامی دانش آموزان واکسیناسیون خواهند شد.

عسگری مهرور خاطر نشان کرد:مدارس شهرستان بر اساس  دستورالعمل  اعلام شده وزارت آموزش و پرورش به نام الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی در شرایط بیماری کووید ۱۹ به صورت گروه و دسته بندی بازگشایی می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درسال گذشته به دلیل آموزش فضای مجازی و دسترسی نداشتن برخی از دانش آموزان شهرستان به گوشی هوشمند و تبلت سه هزار دانش آموز نتوانستند وارد فضای مجازی در سامانه شاد شوند.

عسگری مهرور  با بیان اینکه خیرین شهرستان سال گذشته ۱۳۰دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند شهرستان تهیه و  به این دانش آموزان اهدا کردند، ادامه داد: ۲۵گوشی نیز از طریق اداره کل سال گذشته به آموزش و پرورش شهرستان اهدا شد که این گوشی‌ها به صورت امانی توسط مدارس در اختیار دانش آموزان تا پایان سالتحصیلی قرار گرفت .

وی گفت:ظرفیت خیرین در سالتحصیلی جدید از نقش موثری در تأمین گوشی و تبلت برای برخی از دانش آموزان بی بضاعت شهرستان برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha