• شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400061309349

شرکت ۴۴۰ نفر در آزمون‌های تخصص دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد

شرکت ۴۴۰ نفر در آزمون‌های تخصص دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مسئول برگزاری آزمون‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امسال ۴۴۰ نفر در آزمون‌های کتبی و شفاهی بورد تخصصی و فوق تخصصی در مشهد شرکت کردند.

دکتر حسن قوامی اظهار کرد: امسال آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی به جز تهران در چند شهر دیگر از جمله مشهد برگزار می‌شود و زمان برگزاری این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم از پنجشنبه، ۱۱ تا یکشنبه ۱۴ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ و به‌ مدت ۴ روز خواهد بود.

وی اضافه کرد: طبق جدول زمان‌بندی شده این آزمون در نوبت‌های صبح و عصر در رشته‌های مختلف تخصصی داخلی، عفونی، چشم‌پزشکی، ارتوپدی و... برگزار می‌شود که زمان آزمون کتبی در روزهای اول و سوم و زمان آزمون شفاهی در روزهای دوم و چهارم است.

مسئول برگزاری آزمون‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در آزمون‌های بورد تخصصی و فوق تخصصی امسال ۴۴۰ نفر شرکت‌کننده داریم که در هر نوبت ۱۱۰ نفر حضور دارند و در این ۴ روز تمام آزمون‌های کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این آزمون سالی یک نوبت برگزار می‌شود و حاضران در این آزمون کسانی هستند که تخصص گرفتند و باید در آزمون دانشنامه شرکت کنند و پذیرفته شدگان در این آزمون می‌توانند از مزایای عضو هیأت علمی شدن در دانشگاه استفاده کنند.

وی با ذکر این نکته که همه دستیاران رشته‌های مختلف که در مقطع تخصص فارغ‌التحصیل شده‌اند می‌توانند در آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی شرکت کنند، تأکید کرد: به طور معمول تعداد خانم‌ها و آقایان شرکت‌کننده در آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی یکسان بوده و در برخی سال‌ها هم به جهت تعداد فارغ‌التحصیل بیشتر و کمتر متغیر هستند.

مسئول برگزاری آزمون‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی داوطلبانی از دیگر شهرها هم داریم و همه آن‌ها از مشهد نیستند و تعدادی از این افراد جهت حضور در این آزمون به مرکز استان مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha