• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400033124159
  • خبرنگار : 71638

عبادی‌پور: از بازی در تیم ملی شرمنده شدم/ تونیوتی: بازی خوبی انجام دادیم

عبادی‌پور: از بازی در تیم ملی شرمنده شدم/ تونیوتی: بازی خوبی انجام دادیم

تیم ملی والیبال ایران در دور سیزدهم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف فرانسه رفت که شکست خورد.

به گزارش ایسنا، میلاد عبادی‌پور پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱، گفت: فکر می‌کنم این  بازی سختی نبود. ما در شرایط سختی هستیم. در مورد این بازی حرفی برای گفتن ندارم. برای اولین بار از بازی در تیم ملی شرمنده شدم و من فکر می کنم همه بازیکنان احساس یکسانی دارند. شرم آور است که در این سطح رقابت‌ها این‌طور بازی کنیم. اگر در آینده مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی در آینده نداریم. ما نیاز داریم که برخی چیزهای بزرگ را تغییر دهیم. 

بنجامین تونیوتی، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال فرانسه نیز پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ گفت: فکر می کنم بعد از دو شکست هفته گذشته ما می‌خواستیم با پیروزی به این رقابت‌ها برگردیم. این موضوع آسان نبود اما امروز بازی خوبی را انجام دادیم. من از این برد خوشحالم زیرا با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۱ ۰۸:۵۶

یکی از موضوعاتی که تیم ایران به ان اعتقاد ندارد و برای آن برنامه‌ریزی ندارد فیزیک بدنی و به‌روز رسانی فیزیک بدنی را 24 ساعت است. یعنی یک بازیکن که امروز یک بازی انجام می دهد. درست بعد از بازی با یک تغزیه مشخص، یک برنامه پزشکی و فیزیوتراپی مشخص، یک استراحت ویژه و یک پروسه مشخص روز بعد به امادگی 100 در100 برسد. چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ عقلی و شعور و تعهد به اجرای دستورات. متعهد به اجرای دستورات بودن و حفظ خونسردی و تمرکز و مرور آنی اتفاقاتی که می افتد بازیکن را به سمتی می برد که توان 100 درصدی خود را ارایه دهد حتی اگر نتیجه اش مطلوب نباشد. ولی از اینکه تمام تلاش خود را کرده و تمام دستورات اجرا شده راضی باشد. در بازی های دسته جمعی حتی اگر فقط یک بازیکن یکی از موارد بالا را انجام ندهد کافی است که کل تیم را تحت شعاع قرار دهد. در کنار تمامی مولفه های گفته شده بالا نقشه هایی خارج از زمین بازی را هم در نظر باید داشت. بدون رودبایستی و بی پرده مثالی می اورم. خیلی از تیم ها وقتی می خواهند تعادل تیم مقابل را به هم بزنند زنانی را سر راه نفرات تیم حریف قرار می دهند که ذهن انها را مشغول و در موارد خیلی حاد ارتباط گیری و قول قرار. در عصر حاضر تیم ها از هر ترفندی برای غلبه استفاده خواهند کرد و من این را 100 در 100 مطمن هستم.