• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400032821254
  • منبع : نمایندگی همدان

/انتخابات ۱۴۰۰/

پیرترین و جوان‌ترین رأی‌دهندگان کبودراهنگ

پیرترین و جوان‌ترین رأی‌دهندگان کبودراهنگ

ایسنا/همدان امروز با حضور در شعبه های اخذ رأی شهرستان شاهد انگیزه مثال زدنی بانویی از شیرزنان کبودراهنگ شدیم که در پای صندوق آمده بود.

در ساعات اولیه که به همراه همکارانم برای به تصویر کشیدن شور و اشتیاق همشهریان کبودراهنگ در پای صندوق های رأی به شعبه های اخذ رأی شهر کبودراهنگ رفتیم صحنه مثال زدنی برایمان نمایان شد، بر خلاف گفته آنهایی که با جنگ روانی می گفتند، مردم به ویژه جوانان پای صندوق های رأی نخواهند آمد، شیر زن ۹۰ ساله ای در روستای طاهرلو، بخش مرکزی کبودراهنگ در ساعات اولیه صبح در محل شعبه اخذ رأی حاضر شده بود.

به گزارش ایسنا، قبل از اینکه از او سوالی بپرسیم، گفت: اگر من امروز رأی ندهم بدخواهان این مرز و بوم رأی خواهند داد و حق مرا پایمال خواهند کرد. اگر من رأی ندهم نامحرمان بر این کشور مسلط می شوند.

در مقابل با یک رأی اولی روبرو می شویم. الهام مظفری دانش آموزی است که خود را برای شرکت در کنکور آماده می کند، آمده بود تا در آزمون اقتدار و سربلندی نمره ۲۰ بگیرد و کاپ اخلاق را از آن خود کند  و شاید هم می خواست عرق شرم بر پیشانی آنهایی که دم از بزرگ شدن می زنند اما چند روز مانده به انتخابات خود را در برابر بدخواهان ملت ایران حقیر کوچک می شمردند و می گفتند مردم ایران رأی نخواهند داد، جاری کند.

صحبت کردن با رأی اولی ها انرژی مثبت را دوچندان می کرد، نرگس محمدی دیگر رأی اولی در یکی از شعبه های اخذ رأی به خبرنگار ایسنا گفت: من تنها به علت اینکه وظیفه ام است، رأی نمی دهم بلکه حس بزرگ شدن و مشارکت در انتخاب سرنوشت ملت کشورم را امسال برای نخستین بار حس کرده ام و می خواهم با رأی دادن معادلات دشمنان ایران اسلامی را به هم بریزم.

در یکی دیگر از شعبات شهر کبودراهنگ در مدرسه سمیه نیز رأی اولی ها به صورت گروهی آمده بودند تا به کاندیداها بیاموزند که ایرانیان با هر تفکر سیاسی پای نظام و انقلاب که در میان باشد، نباید اجازه دهند نامحرمان به حریم خصوصی کشورشان نفوذ پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه کبودراهنگ نیز بیان کرد: مردم شهرستان کبودراهنگ امروز با رأی خود جواب بدخواهان نظام را که به خیال خامشام مردم پای صندوق های رأی نخواهند آمد را دادند.

حجت الاسلام نقی باقری با قدردانی از ملت ایران و مردم شهرستان کبودراهنگ گفت: هم میهنان کبودراهنگی بار دیگر حماسه آفریدند و با حضور در پای صندوق های رأی معادلات دشمنان این مرز و بوم را به هم زدند.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان کبودراهنگ از دیرباز به جوانمردی معروف بوده و هستند و امروز نیز با اتکا به نصایح مقام معظم رهبری با رأی های قاطع خود پهلوانانه به میدان حماسه، شور و شعور آمده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha