• دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400031007751
  • خبرنگار : 50187

در جلسه مدیریت برق کرمان مطرح شد

لزوم همکاری بانک ها و ادارات در مدیریت مصرف برق/ پیش بینی کمبود تولید در تابستان

لزوم همکاری بانک ها و ادارات در مدیریت مصرف برق/ پیش بینی کمبود تولید در تابستان

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان با اشاره به اینکه بانک ها و برخی ادارات بعد از ساعت اداری، وسایل سرمایشی را خاموش نمی کنند، گفت: درخواست داریم مولدهای ادارات وارد مدار شود.

"عبدالوحید مهدوی نیا" ظهر امروز 10 خردادماه در جلسه مدیریت برق در کرمان با اشاره به اینکه 2200 مگاوات سهمیه پیک روز گذشته استان بود، اظهار کرد: هر ساله تفاهمنامه هایی با مشترکین کشاورزی و صنایع برای مدیریت مصرف بار داریم و در سال جاری با بروز مشکل، از طریق پیامک درخواست کمک کریم و خیلی خوب همکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه 12 هزار و 967 مورد از مشترکان در بحث همکاری ثبت نام کرده و زیرساخت ها آماده و کنتور هوشمند نصب است، افزود: روز گشته 379 مشترک صنعتی و 5343 مشترک کشاورزی در مدیریت مصرف پیک با ما همکاری داشتند و 150 مگاوات صرفه جویی صورت گرفت و از هفته قبل خاموشی را به سمت مشترکان تجاری و خانگی نبردیم.

مهدوی نیا با اشاره به اینکه بانک ها و برخی ادارات بعد از ساعت اداری، وسایل سرمایشی را خاموش نمی کنند، گفت: درخواست داریم مولدهای ادارات وارد مدار شود.

به گزارش ایسنا، "سیدمصطفی آیت اللهی موسوی" معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پیگیر تامین سوخت نیروگاه های برق استان هستیم، گفت: صنایع همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق دارند و شرکت شهرک های صنعتی برنامه ریزی کاهش مصرف را دارد.

وی افزود: مقرر شده هر اداره ای مصرف بیش از حد داشته باشد، برق آنجا قطع شود و مدیرانی که همراهی نداشته باشند، معرفی می شوند. ضمن اینکه هدف این است کمترین قطعی برق را داشته باشیم.

همچنین "کریمی" مدیر تولید نیروی برق استان کرمان در این جلسه اظهار کرد: وضعیت تولید برق در استان خوب است و تراز انرژی ما در استان در حال حاضر مثبت است.

وی ادامه داد: تولید برق استان در روز گذشته 2739 مگاوات بوده و همه نیروگاه ها در مدار هستند و 54 مگاوات تبادل به استان های همجوار داشتیم.

کریمی تصریح کرد: پیش بینی کمبود تولید 100 تا 300 مگاواتی را در تابستان داریم و نیازمند همکاری همه مشترکان در مدیریت مصرف هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha