• چهارشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400022920564
  • خبرنگار : 90111

ام باپه یا هالند؟ پاسخ کریستیانو رونالدو

ام باپه یا هالند؟ پاسخ کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی یوونتوس به این سوال که کیلیان ام باپه بهتر است یا ارلینگ هالند واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از le۱۰sport، کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند را باید بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان دانست که مشتریان زیادی دارند.

بسیاری براین باور هستند که این دو بازیکن جوان جای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را خواهند گرفت و اتفاقا خبرهای درباره پیوستن آنها به رئال مادرید و بارسلونا به گوش می رسد.

کریستیانو رونالدو درباره این سوال که کدام یک از این دو بازیکن بهتر هستند، اینگونه پاسخ داد: سخت است که بین این دو بازیکن دست به انتخاب زد اما براین باور هستم که دیدن نسل جدید از بازیکنان بااستعداد مثل ام باپه و هالند جذاب است.

او ادامه داد: بعضی از بازیکنان بااستعداد تنها یکی دو فصل می درخشند و بعد از آن افت می کنند. ام باپه و هالند اگر می خواهند که ستاره های واقعی باشند باید ثبات داشته باشند و همیشه خوب باشند. بدون شک این اصلا آسان نیست و نیاز به آمادگی ذهنی و بدنی بالایی دارد.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در ۱۵ سال اخیر همواره آمار خیره کننده ای داشته اند تا جایی که مسی ۶ توپ طلا و رونالدو ۵ توپ به دست آورده اند این درحالی است که ام باپه و هالند هنوز در اول راه هستند و چنین جایزه معتبری را کسب نکرده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۸:۵۹

بطور حتم وجود رقابت بین ۲ ابر ستاره فوتبال جهان یعنی مسی و رونالدو یکی از دلایل موفقیت های چشمگیر این ۲ بازیکن بوده ...برای هر دو ایشان آرزوی سلامت و موفقیت دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۳۵

هرچی هم بگی اول رونالدو و مسی. شما نوزده سالگی مسی و رونالدو رو نگاه اینا هم نگاه کن. خیلی فرق دارن رونالدو و مسی با اینا اصلا غیرقابل مقایسه‌اند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۱:۲۶

هالند به گرد پای رونالدو نمیرسه

avatar

سلام من می دانم کدوم بازیکن بهتر است ارینگ هالند چون اون بهترین بازیکنی که من دیدم و از کریس رونالدو بهتر است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۶

هالند انگشت کوچیکه رونالدو هم‌ نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۳۵

کی گفته رونالدو بهترین بازیکن هستش. ام‌باپه از هالند خیلی بهتره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۱:۱۱

هیچ کدام فقط رونالدو عشقه ولی از بین این دو بازیکن ام‌باپه بهتر است به نظر من حالا شاید اصلا کسی دیگر رونالدو را دوست نداشته باشد و مسی رو دوست داشته باشد و همین طور شاید ام‌باپه رو دوست نداشته باشد هالند را دوست داشته باشد هر کسی نظر خودش را دارد اگر از این حرف خوشتان امد لایک کنید. به عشق سی آر سون اینو نوشتم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۱:۵۰

هالند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۲:۴۷

هیچکس بهتر رونالدو مسی نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۲۰:۴۱

آقا فقط ام‌باپه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۲:۵۷

هیچکی به گرد پای رونالدو نمی‌رسه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۱ ۱۰:۲۹

فقط ام‌باپه چون هالند هیچ تکنیکی نداره و مثل ... به توپ ضربه می‌زنه و گل می شه و حتی سرعت هم نداره و دورتموند ها خودشون به اون توپ تک به تک و یا خوب می دن که گل کنه اما ام‌باپه خودش با تکیه بر تکنیک و سرعت و هوش خودش گل می زنه البته نیمار و مسی و رونالدو و حتی سوارز و بنزما خیلی از هالند بهتر هستند و فقط مسی از ام‌باپه بهتر است.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۵ ۰۹:۰۴

رونالدو و مسی بگرد پای هالند نمی رسند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۸ ۱۹:۳۱

از نظر خودم هالند بهتره چون تویه یه مسابقه ۱۰گل زده بود شگفت انگیزه ولی ام باپ ه هم خیلی بازیکنه خوبیه اما هالند بهتره 😐😁😁😁😁😁

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۶ ۰۰:۵۴

هیچکس به پای رونالدو و مسی نمیرسه حالا حالا