• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400021107361
  • خبرنگار : 50228

سرپرست جدید هیات استان:

اولین هدف، تیم‌داری خوزستان در لیگ برتر والیبال است

اولین هدف، تیم‌داری خوزستان در لیگ برتر والیبال است

ایسنا/خوزستان سرپرست جدید هیات والیبال خوزستان با بیان این‌که در زمره اولین اهداف هیات، حضور در لیگ برتر کشور است، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر نیز میزبانی اردوهای ملی و برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی با حضور اساتید داخلی و خارجی است.

رمضان‌ جمال‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: والیبال خوزستان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های آن، نخبگان و استعدادهای والیبال استان است. به همین دلیل در زمره اولین اهداف هیات، حضور در لیگ برتر کشور است و تمام تلاش من نیز بر این است که خوزستان در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور تیم‌داری کند.

وی ادامه داد: در خصوص تیم‌داری خوزستان در لیگ برتر رایزنی‌ها با فدراسیون آغاز شده است و در این زمینه با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و صنایع استان تمام تلاش‌مان این است که فدراسیون به ما اجازه حضور در لیگ برتر را بدهد و خوزستان با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد بتواند تیم‌داری کند. به زودی نیز اولین جلسه هماهنگی جهت حضور در لیگ برتر را هم در اهواز و هم در تهران برگزار خواهیم کرد.

سرپرست جدید هیات والیبال خوزستان گفت: در کنار این موضوع، یکی از مهم‌ترین موضوعات مهم در والیبال خوزستان بحث استعدادیابی و برگزاری اردوهای متمرکز برای شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر والیبال استان است. متاسفانه امروزه یکی از مشکلات هیات‌های والیبال در سطح استان، نبود امکانات و استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی در زمان مناسب به ویژه در شهرهای دارای استعداد بالقوه در این رشته است. اما قطعا یکی از برنامه‌های هیات، استفاده از توان مربیان بزرگ برای شناسایی استعدادها و حمایت و تشویق صنایع استان جهت تیم‌داری است تا در رده‌های سنی مختلف فعالیت داشته باشند. همچنین کمی تجهیزات ورزشی برای هیات‌های شهرستانی به زودی تهیه و بین آن‌ها توزیع خواهد شد تا در امر پرورش استعدادها گام‌های خوبی برداشته شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی هیات والیبال خوزستان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های دانش‌افزایی است تا بتوانیم تمام توان مربیان و داوران استان را ارتقاء ببخشیم. همچنین جا دارد از حُسن توجه فدراسیون والیبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای سپردن سرپرستی هیات به بنده تشکر کنم و امیدوارم با کمک این دو مجموعه بتوانم با اتحاد، وحدت و همدلی، گامی خوب در راستای توسعه و ارتقاء والیبال استان بردارم و والیبال خوزستان مجددا به روزهای اوج خود برگردد.

جمال‌پور در پایان نیز گفت: با هماهنگی که با اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و چندین شرکت بخش خصوصی صورت گرفته است، یکی از برنامه‌های مدنظر میزبانی اردوهای ملی و برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی با حضور اساتید داخلی و خارجی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha