• دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400011607106
  • خبرنگار : 71536

سرمربی اخراجی ماشین‌سازی، سرپرست تیم ملی شد

سرمربی اخراجی ماشین‌سازی، سرپرست تیم ملی شد

سرمربی برکنار شده ماشین‌سازی، بعد از ۲۴ ساعت سرپرست تیم ملی شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال نوشت: «طی حکمی از سوی شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون ، مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد.

در قسمتی از حکم عزیزی خادم به خورشیدی آمده است:

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب می‌شوید. موفقیت و به‌روزی روز افزون‌تان را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.»

به گزارش ایسنا، نکته جالب توجه این‌جاست که مجتبی خورشیدی، دستیار مهدی پاشازاده در ماشین سازی بود که بعد از برکناری پاشازاده و استعفای اخباری، برای چندین ساعت به عنوان سرمربی ماشین‌سازی انتخاب شد اما بعد از چند ساعت، با تصمیم مدیرعامل باشگاه، خورشیدی کنار گذاشته شد!.

اما عجیب این که بعد از چند ساعت او به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده است. سرعت این تغییر و تحولات به گونه‌ای است که ظاهرا خورشیدی تا یک روز قبل تصورش را هم نمی‌کرد به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۶ ۱۴:۵۵

از نتایج زیبای لابی گری قبل از رای گیری برای رای آوردن پست ریاست فدراسیون! چشم در برابر چشم، پست در برابر رای!

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۶ ۲۳:۰۶

متاسفانه در طول این سال‌ها عادت کرده ایم بدون داشتن سند و مدرک به راحتی آب خوردن به یکدیگر اتهام بزنیم. این اولین بار نیست و متاسفانه آخرین بار هم نخواهد بود. عملکرد فدراسیون را به هیچ نحو تایید نمی‌کنم، ولی قضاوت بدین نحو را هم صحیح نمی‌دانم.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۶ ۱۵:۲۹

وای به حال این فوتبال ملی، ظاهرآ هیات رییسه فدراسیون محل بده بستان نواحی مختلف ایران است، خلاصه اعضای هیات رایسه بایستی سهم خود را بگیرند وگرنه کارها پیش نمی‌رود.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۶ ۲۲:۴۷

از همین الان معلومه چه ملغمه‌ای بشه تیم ملی

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۷ ۱۰:۰۴

ما نریم جام جهانی کی بره ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۷ ۱۰:۰۹

افتخار آقا اینه که 18 سال در باشگاه راه آهن به عنوان معاون ورزشی، معاون اجرایی و قائم مقام باشگاه حضور داشتم. در برهه‌ای سرپرستی باشگاه راه آهن به من واگذار شد. دراین تیم مدیر فنی و مربی هم بودم. حالا مشخص شد چرا راه آهن نابود شد.