• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 00062126162

/سروهای آسمانی قم/۷۲

توصیه شهید محمود اقامحمدی به براداران و خواهرانش

توصیه شهید محمود اقامحمدی به براداران و خواهرانش

ایسنا/قم شهید محمود اقامحمدی در وصیت‌نامه اش نوشت: از برادران و خواهرانم می خواهم که به حرف پدر و مادرم بروند و راه اسلام را پیشه خود کنند و انقلاب و امام را تنها نگذارند و حامی اسلام و امام و انقلاب باشند.

محمود اقامحمدی در دهم اردیبهشت سال ۱۳۴۲ به دنیا آمد و سرانجام در ۱۸ مهر ۱۳۶۴ در سقز به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به خاک سپرده شد.

در وصیت‌نامه شهید محمود اقامحمدی آمده است:

«و لا تحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

پروردگارا تو را شکر که به من راه مستقیم را آموختی و ما را از ظلمات به نور هدایت فرمودی.  

پروردگارا؛ به یگانگی و عدالتت، پیامبرت، حضرت علی (ع) و یازده فرزندش را به امامت و به روز قیامت به عنوان روز جزا ایمان دارم. پس بارالهی به من توفیق عنایت فرما که در راه تو و اسلام تو کوشا باشم و به اسلام و امام و خون شهدا خدمت کنم.

درود بر امام امت که ما را از زیر بار ظلم و دیکتاتوری نجات بخشید و درود بر امت مسلمان ایران که از امام و نیروهای مسلح و سپاه و بسیج و نیروهای رزمی پشتیبانی کرده و از هر گونه کمک مالی و جانی دریغ ندارند و از کمک های آن‌ها به عنوان یک ایرانی خیلی سپاس‌گزاریم.  

سلام و درود بر پدر و مادرم که چه رنج‌ها برای من نکشیدند و چه زحمت‌ها برای بزرگ کردن من و به راه راست و هدایت نمودن من کشیدند و سلام بر خواهران و برادرانم که آن‌ها را از ته دل می خواهم.

از آن‌ها می خواهم که به حرف پدر و مادرم بروند و راه اسلام را پیشه خود کنند و انقلاب و امام را تنها نگذارند و حامی اسلام و امام و انقلاب باشند و سلام مرا به تمام دوستان و آشنایان و اقوام برسانید.

من اگر شهید شوم در قم دفن کنید و برایم گریه و زاری نکنید چون دشمنان اسلام از حالت گریان شما خوشحال می شوند و السلام.

خدا یار و نگهدار امام و شما عزیزان.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha