هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد

هفتمین دوره از انتخابات شورای صنفی در دو روز متوالی ویژه خوابگاه های دانشجویی و دانشکده های مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نظارت مسئولین ارشد دانشگاهی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "جمشید محمدی"، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نقش شوراهای صنفی در برطرف کردن مشکلات رفاهی دانشجویان را بی بدیل اعلام کرد و گفت: بر طرف کردن مشکلات و پاسخ به مطالبات دانشجویان از اصلی ترین وظایف معاونت فرهنگی و امور دانشجویی است .

وی افزود: پیگیری مشکلات دانشجویی در زمینه های خوابگاه ها، سلف سرویس، سرویس های رفت و آمد و سایر  مشکلات رفاهی دانشجویان، از وظایف اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی صنفی است .

محمدی اظهارکرد: اختصاص فضایی تحت عنوان دفتر شورای صنفی همراه با امکانات مورد نیاز در جهت بر طرف نمودن مطالبات دانشجویی، از نمونه فعالیت های معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج محسوب می شود .

همچنین علی کرم علمداری، مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: هفتمین انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در 6 واحد خوابگاهی و 5 واحد و حوزه ی دانشگاهی برگزار می شود .

وی تعداد پذیرفته شدگان در شورای صنفی بر اساس تعداد آرا را در مجموع 105 نفر اعلام کرد و تصریح کرد: در دانشکده ها و واحد های خوابگاهی با تعداد کمتر از 200 دانشجو، 3 عضو اصلی و یک عضو علی البدل انتاخب خواهد شد .

علمداری با اشاره به اینکه در حوزه های خوابگاهی و دانشگاهی با تعداد بیش از 200 نفر دانشجو، پنج عضو اصلی و 2 عضو علی البدل انتخاب خواهد شد، اضافه کرد: 7 عضو اصلی و سه عضو علی البدل در دانشکده پزشکی به علت تعداد زیاد دانشجویان این دانشکده انتخاب خواهند شد.

|

|

  • چهارشنبه/ ۹ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40768
  • خبرنگار : 50223