نخستین همایش ملی آسیب شناسی اجتماعی در دانشگاه یاسوج برگزار می شود

یک عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج گفت: نخستین همایش ملی آسیب شناسی اجتماعی زمینه ها، علل و راهکارها در یاسوج برگزار می شود.

سید صمد بهشتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این همایش 25 اردیبهشت ماه با حضور اساتید و محققان دانشگاهی در دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: آسیب شناسی اجتماعی خانواده ، آسیب شناسی کودکان، نوجوانان، جوانان، اعتیاد به مواد مخدر، خودکشی، بحران هویتی و آنومی ، آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی، روابط همسایگی، آسیب های شهری، کج روی، بزهکاری و انحرافات اجتماعی، محیط زیست، فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی نو ظهور، آموزش عالی و مهاجرت نخبگان و نزاع دسته جمعی از محورهای این همایش است.

دبیر علمی این همایش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این همایش در سطح ملی برگزار می شود پذیرای مقالات مرتبط با موضوع همایش از سراسر کشور هستیم و همایش تنها محدود به آسیب های اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد نیست .

بهشتی تصریح کرد:«نخستین همایش ملی آسیب شناسی اجتماعی، زمینه ها، علل و راهکارها با تاکید بر استان کهگیلویه و بویراحمد» به همت گروه جامعه شناسی دانشگاه یاسوج 25 اردیبهشت ماه 1397در محل این دانشگاه برگزار می شود .

وی ادامه داد: تاکنون 80چکیده مقاله از سراسر کشور از جمله تهران، تبریز و هرمزگان به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

دبیر علمی این همایش اضافه کرد: این همایش با هدف شناخت زمینه ها، علل بروز آسیبهای اجتماعی و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری و مقابله با این آسیب ها برگزار می شود.

  • دوشنبه/ ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40354
  • خبرنگار : 50223