حاجیرضا تیموری عصر شنبه ۲۳ اسفندماه در نشست با فرماندار قرچک بیان کرد: در حال حاضر قبض مشترکین بصورت پیامک ارسال شده و شرایط پرداخت با درگاههای مختلف برای مردم فراهم است و همچنین ۴۰ خدمت از طریق اپلیکیشن «برق من»، وب سایت و سامانه تلفنی صورت گرفته و نیاز به مراجعه حضوری نیست.
وی ادامه داد: با توجه به استراتژیهای وزارت نیرو، تلاش در جهت خدمترسانی بهینه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین سرلوحه کار شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران افزود: فرآیند اجرای «قبض سبز» با هدف تأمین رضایت شهروندان، جلوگیری از اثرات مخرب زیست محیطی، افزایش بهرهوری و صرفه جویی در هزینهها در این شرکت اجرایی شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: از فرمانداران نیز تقاضا داریم با صدور دستورات لازم، در این مسیر شرکت برق را یاری کرده تا خدمات غیرحضوری میان مردم ترویج یابد.
وی یادآور شد: قدرت تولید برق در کشور ما بالا بوده اما سرانه مصرف خانگی سه برابر کشورهای اروپایی است؛ از مردم تقاضا داریم بهینهسازی مصرف را جدی گرفته تا بتوانیم سرمایههای کشور و تلاش متخصصین حوزه برق را حفظ کنیم.
انتهای پیام