رفتار عجیب فدراسیون هاکی در قبال ملی‌پوشان مبتلا به کرونا 

فدراسیون هاکی در اقدامی عجیب و سهل انگارانه بدون گرفتن تست مجدد کرونا از تیم اردو را لغو و به ملی‌پوشان اعلام کرده به خانه‌های خود برگردند. 

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی هاکی سالنی ایران روز دوشنبه، ۲۱ مهر در پارس آباد مغان آغاز شد و تیم قبل از اینکه جواب تست کرونا مشخص شود تمرین برگزار کرد اما پس از اعلام تست مشخص شد که چندین بازیکن و یکی از پزشکان به کرونا مبتلا شده‌اند. همین موضوع احتمال انتقال ویروس به سایر نفرات حاضر در اردو را بیشتر کرد. با این حال فدراسیون هاکی بدون اینکه تست مجددی از بازیکنان بگیرد اردو را لغو و به بازیکنان اعلام کرده به خانه‌های خود برگردند. 

قرار است ملی‌پوشان با اتوبوس به تهران و از آنجا به شهرهای خود بروند، سپس به صورت شخصی تست بدهند و هزینه آن را از هیات استان دریافت کنند اما همین موضوع می‌تواند باعث انتشار بیشتر بیماری شود چون اعضای تیم برای برگشت به شهر خود باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از آنجایی که احتمال ابتلای آنها وجو دارد، ممکن است ناقل باشند و در مسیر هم باعث شیوع بیماری شوند. 

 فدراسیون هاکی در نحوه اسکان بازیکنان و شروع تمرینات (قبل از اعلام نتیجه تست) سهل انگاری کرده و اکنون انتظار بر این که با مسئولیت پذیری راهکار بهتری را برای حفظ سلامتی بازیکنان و کادر در نظر بگیرد و قبل از اینکه افراد به شهرهای خود برگردند از آنها تست PCR بگیرند. 

 انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99072317412
  • خبرنگار : 71613