تناقض گویی عجیب مدیر کل ورزش تهران/ بازی با جان وزنه‌برداران در باشگاه‌های بدون مجوز؟

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بر خلاف گفته قبلی خود اقرار کرد که باشگاه های تهران به جز کبکانیان مجوز وزنه برداری ندارند.

به گزارش ایسنا، مدتی بود صحبت هایی در مورد مجوز نداشتن باشگاه های وزنه برداری در تهران به جز کبکانیان مطرح شده بود اما رضا گل محمدی مدیر کل ورزش  و جوانان استان تهران در گفتگو با ایسنا در این مورد صراحتا اعلام کرده بود: تمام باشگاه های وزنه برداری که تحت پوشش استان تهران فعالیت می کنند مجوز دارند و وزنه برداران می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در این باشگاه ها تمرینات خود را انجام دهند. بنابراین منعی برای فعالیت باشگاه های وزنه برداری استان تهران وجود ندارد.
 
 اما در بحث حضور نماینده باشگاهها در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان تهران، مدیر کل ورزش  و جوانان استان تهران بحثی را مطرح کرد که کاملا خلاف گفته های قبلی او بود و بر مجوز نداشتن باشگاه های وزنه برداری در تهران صحه گذاشت. 
   
زمانی که باشگاه کبکانیان به عنوان نماینده باشگاه ها در انتخابات هیان تهران، انتخاب شد این انتقاد وارد شد که  این باشگاه زیر نظر فدراسیون است  و فرد انتخاب شده حقوق بگیر فدراسیون است بنابراین حضورش در انتخابات شائبه بر انگیز است و چرا نماینده باشگاه دیگری در این انتخابات حضور ندارد.

گل محمدی در گفتگو با رادیو ورزش در این مورد عنوان کرد: متاسفانه دو باشگاه دیگر داشتیم که مجوز  خاص وزنه برداری نداشتند. باشگاه کبکانیان بیشترین همکاری را با هیات داشته است.اگر باشگاهی که در رشته وزنه برداری فعالیت می کرد، مستقیما از ما مجوز داشت شاید انتخاب آن باشگاه برای حضور در انتخابات بهتر بود.  

این تناقض گویی مدیر کل ورز ش و جوانان استان تهران بسیار عجیب است  و از طرفی وقتی باشگاهی مجوز ندارد چگونه وزنه برداران در آن باشگاه تمرین می کنند چراکه در این میان بحث جان ورزشکار در میان است و اگر در این باشگاه ها اتفاقی برای کسی رخ دهد با توجه به مجوز نداشتن چه کسی پاسخگو است؟ از طرفی چرا وقتی خود اداره کل  ورزش  و جوانان تهران به مجوز نداشتن باشگاهها واقف است، به آنها اجازه فعالیت می دهد؟  
      
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99052719967
  • خبرنگار : 71468

برچسب‌ها