امام جمعه شاهین شهر:

مبارزه با مفاسد اقتصادی حرکت در مسیر آرمان های شهید بهشتی است

امام جمعه شاهین شهر، سروسامان دادن به فضای مجازی و مبارزه با مفاسد اقتصادی را حرکت در مسیر آرمان‌های شهید بهشتی دانست.

حجت الاسلام قاسم هاشمی صبح امروز (پنجشنبه) در یادواره شهادت دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان در گلزار شهدای شاهین‌شهر، با بیان اینکه جمهوری اسلامی خون بهای صدها شهید بوده و حفظ اقتدار آن از واجبات است، اظهار کرد: غیرت دینی، خروش مردم در سال ۱۳۵۷ را رقم زد به نحوی که با تمام ناملایمات، مشکلات و سختی‌ها باز پای انقلاب مانده و با وجود اعتراض به برخی موانع، ریشه‌های نظام را مورد هجمه و حمله قرار نمی‌دهند.

وی، با اشاره به ظهور حکومت اسلامی در سیطره قدرت‌های مادی منطقه، افزود: پس از انقلاب ۱۳۵۷ منافع طولانی مدت جبهه کفر با مخاطرات فراوان روبرو شد که برای مقابله در دو جبهه نرم و سخت به مبارزه با این حکومت نوظهور پرداخت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی شاهین‌شهر، با بیان اینکه جهان غرب فاضلاب مدرنیته را برای مقابله با جمهوری اسلامی برگزیده، خاطرنشان‌کرد: دشمن در جبهه نرم خوراک آلوده و مسموم فکری را در اختیار فرزندان انقلاب قرار داده و در جبهه سخت با سلاح‌های میکروبی و تسلیحات شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس و مواضع اقتصادی، سهمگین‌ترین فشارها را بر نظام وارد کرده‌است.

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به بدهی بیش از ۲۴ تریلیون دلار آمریکا، تصریح کرد: دوران ورشکستگی اقتصادی در آمریکا فرا رسیده و ایالات متحده آمریکا تاکنون با افزایش قیمت دلار به سختی دوام آورده است.

وی، دوره یازدهم مجلس شورای اشلامی را ولایی و انقلابی دانست و افزود: اصلاح مالی، رونق تولید، مبارزه با فساد اقتصادی و مالی، کنترل نقدینگی موجود در کشور و سامان دهی به فضای مجازی باید در راس امور مورد نظر مجلس باشد.

در سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی، فرماندار، امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان در گلزار شهدا با گل افشانی، غبار روبی و عطر افشانی با شهدا میثاق دوباره بستند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99040503992
  • خبرنگار :