ویژه برنامه‌های احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

ویژه برنامه‌های احیای لیالی پرفیض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از ساعت ۲۱:۴۵ به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام، مراسم معنوی شب‌های قدر، با تلاوت قرآن کریم توسّط قاریان ممتاز و بین‌المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی توسط امیر نعیمی، حسن شالبافان، محمدرضا غلامرضازاده، احمد زین‌العابدین‌فرد، حسین هوشیار و سیدمحمود علوی برپا می‌شود.

برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری و حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر از دیگر برنامه‌های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام خواهد بود.

زائران و مومنین خداجوی، همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پربرکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والامقام علیهم السلام، به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السّلام می‌پردازند که امسال با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا این ویژه برنامه‌ها بدون حضور جمعیت و از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان نیز می‌توانند این ویژه برنامه‌ها را به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام آستان مقدس به آدرس instagram.com/Abdulazim_ir  و سایت اینترنتی این بارگاه ملکوتی به نشانی www.abdolazim.com دنبال کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 99022216097
  • خبرنگار : 71461