رئیس اداره راهداری اسدآباد خبر داد

ابلاغ اعتبار ۱۰ میلیاردی برای ایمن‌سازی گردنه اسدآباد 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از ابلاغ اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به منظور ایمن سازی گردنه این شهرستان خبر داد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح این خبر اظهار کرد: این میزان اعتبار در راستای ایمن سازی طول مسیر ۱۵ کیلومتری محور گردنه است که به زودی مناقصه پروژه برگزار و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اهم پروژه های فعال راهداری این شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه زیرگذر موسی آباد دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و یک لاین پروژه به اتمام رسیده است.

رستمی با بیان اینکه پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار باقیمانده شهرستان در دست اجرا قرار دارد، یادآور شد: به زودی لکه گیری و روکش آسفالت مسیر شهید زارعی به سمت کنگاور نیز با مشخص شدن پیمانکار آغاز می شود.

وی با اشاره به فعالیت پنج مجتمع خدمات رفاهی و یک مجوز خدمات رفاهی جدید در دست اقدام شهرستان افزود: یکی از سیاست های کلان راهداری مناسب کردن خدمت رسانی در محورهای مواصلاتی بوده که در این راستا خدمات بهتری ارائه داده شود و ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی شامل پمپ بنزین، سرویس بهداشتی، مراکز تعمیر و رستوران از جمله این خدمات هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد با بیان اینکه نیمی از ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد فرسوده بوده و نیازمند نوسازی است، اعلام کرد: اسدآباد یک مسیر شریانی است و ترافیک سنگینی را در طول شبانه روز دارد و حادثه خیزی آن در فصل سرما و بارش برف و باران چندین برابر می‌شود به همین علت برای تجهیز امکانات نیازمند اعتبارات ویژه است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99020603772
  • خبرنگار :