مشارکت زنبیل با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در طرح جشنواره بهاره مجازی ۹۹

فروشگاه اینترنتی زنبیل که در روزهای اخیر حمایت همه‌جانبه خود را از مردم عزیز کشور و کسب‌وکارهایی که به نحوی دچار آسیب شده‌اند، تسهیلات ارزنده‌ای را برای کسب‌وکارهای سنتی در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زنبیل، فروشگاه اینترنتی زنبیل با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (اینماد) در جشنواره «جشنواره بهاره مجازی ۹۹» امکان عرضه محصولات برای کسب‌وکارهای سنتی بدون هیچ‌گونه کارمزد و هزینه‌ای را فراهم آورده است و فرصتی را ایجاد نموده که کسب‌وکارهایی که به نحوی در این شرایط دچار آسیب و مشکلات اقتصادی گردیده‌اند، بتوانند بخشی از زیان وارده را جبران کنند.

در ادامه می‌توان جزئیات تسهیلاتی که برای اصناف و کسب‌وکارهای سنتی در نظر گرفته‌ شده را مشاهده کرد:

۱. امکان عرضه کلیه محصولات کسب‌وکارهای آفلاین از طریق پلتفرم فروشگاه اینترنتی زنبیل با اولویت دسته‌بندی‌های محصولات موجود سایت بدون هیچ‌گونه کارمزد؛ به عبارتی در راستای حمایت از کسب‌وکارهای آفلاین کلیه خدمات عرضه‌شده به آن‌ها در این برهه زمانی کاملاً رایگان خواهد بود.

۲. تسویه‌حساب نقدی و فوری طی حداکثر یک روز کاری برای کمک به تأمین نقدینگی موردنیاز کسب‌وکارهای آفلاین

۳. عدم نیاز به ارسال محصولات به انبارها یا مراکز پردازش زنبیل و مراجعه تیم لجستیکی زنبیل به انبارها یا فروشگاه‌های کسب‌ و کارهای آفلاین جهت تسریع و سهولت بخشی به پروسه دریافت و توزیع کالاها

۴. عدم نیاز به کار با پنل فروشگاهی زنبیل: کلیه اقدامات موردنیاز در این بخش توسط تیم زنبیل انجام خواهد گرفت و کسب‌وکارهای آفلاین صرفاً می‌بایست اطلاعات دقیق و کامل محصولات را همراه با عکس با کیفیت و از زوایای مختلف از طریق ایمیل یا پیام‌رسان‌ها برای فروشگاه ارسال نمایند. این امر ازیک‌طرف برای صاحبان کسب‌وکارهای سنتی که آشنایی کافی با نرم‌افزارهای آنلاین ندارند، سهولت ایجاد می‌کند و از طرف دیگر منجر به نظارت مستقیم زنبیل در ارائه اطلاعات صحیح به مصرف‌کنندگان خواهد شد تا مشکلی برای خریداران به وجود نیاید.

۵. عدم نیاز به عقد هرگونه قرارداد

با توجه به تسهیلات در نظر گرفته‌شده فوق از جمله عدم نیاز به دسترسی به پنل، تسویه نقدی، تحویل کالا درب انبار یا فروشگاه عرضه‌کنندگان، دیگر نیازی به عقد قرارداد نیست و این امر منجر به رفع دغدغه‌های کسب‌وکارهای سنتی در عقد قراردادهای پیچیده می‌شود.

۶. امکان اختصاص بنر در صفحه اصلی سایت و تمام صفحات مرتبط با دسته‌بندی‌های محصولی جهت عرضه محصولات مرتبط با جشنواره

در ضمن علاوه بر موارد فوق، فروشگاه زنبیل تسهیلاتی را نیز در سمت مصرف‌کنندگان در نظر گرفته است که شامل موارد ذیل می‌شود:

۱. تضمین قیمت تمامی محصولات خریداری‌شده از زنبیل، جهت اطمینان بخشی به خریداران مبنی بر خرید اینترنتی محصولات با کمترین قیمت ممکن جهت رفع دغدغه قیمتی در شرایط نابسمان اقتصادی

۲. ارسال سفارشات در بازه زمانی ۱ یا حداکثر ۲ روز کاری؛

۳. ضدعفونی نمودن کلیه محصولات سفارش داده توسط مشتریان و ارائه دستکش یک‌بارمصرف و پد الکلی جهت تحویل گرفتن کالاها با آرامش خیال (همراه با نصب برچسب «ضدعفونی شد»)

۴. عرضه محصولات قانونی و دارای گارانتی اصلی شرکتی همراه با شناسه کالا

در پایان تاکید می‌گردد خط قرمز زنبیل در ارائه خدمات به همکاران صنفی عرضه کالای قانونی، دارای گارانتی اصلی و دارای شناسه کالا می باشد، علاوه بر آن زنبیل بر پروسه قیمت‌گذاری کالا نظارت کامل خواهد داشت تا کلیه محصولات باقیمت‌های رقابتی و در چارچوب قوانین حمایت از مصرف‌کنندگان به دست مشتریان برسد، لذا فروشندگان که قصد قیمت‌گذاری نامتعارف برای محصولات خود داشته باشند، امکان عرضه محصولات از طریق زنبیل را نخواهند داشت.
کسبه شریف و بازاریان محترم می‌توانند از طریق تماس با فروشگاه با شماره مستقیم ۴۲۳۲۸۱۳۱-۰۲۱، ارسال ایمیل به آدرس suppliers@zanbil.ir و یا از طریق آی‌دی تلگرام Zanbil_Suppliers@درخواست‌های خود را جهت عرضه محصولات اعلام کنند.

شرح اطلاعیه حمایت فروشگاه اینترنتی زنبیل از کسبه و بازاریان را ملاحظه بفرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122418403
  • خبرنگار : 30054