«رحیمه گنجیزاده» در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که کرونا عامل مهمی در شناخته شدن هر چه بیشتر صنعت گردشگری بود، گفت: تنها اتفاق خوبی که در بحران کرونا برای صنعت گردشگری افتاد این بود که عدهای به این باور رسیدند که گردشگری یک صنعت در کشور با تعداد زیادی ذینفع است که اکنون همه این شاغلان درگیر مسئله کرونا و بیکاری شدهاند.
وی با بیان این که کرونا بحرانی گذراست، استفاده از فرصت کنونی را برای فعالان این صنعت ضروری خواند و گفت: نباید این فرصت از دست برود و این ایام بیکاری فرصت مغتنمی برای ساخت انیمیشن و معرفی میراث دیار کویری و تاریخی یزد است و تمام اهل فن میتوانند از این فرصت بهرهبرداری کنند.
مسئول کمیته گردشگری در دسترس یزد، تهیه یک وب سایت جامع گردشگری را در این فرصت بیکاری پیشنهاد کرد و گفت: تولید محتوای کاملاً مجازی بدون نیاز به خروج از منزل و در معرض ریسک قرار گرفتن، اقدامی است که نه تنها میتواند به ارتقای صنعت گردشگری یزد در آینده کمک کند بلکه در شرایط کنونی و با توجه به ضرورت در خانه ماندن، اقدامی سرگرم کننده و موثر در خانه نشینی خواهد بود.
این فعال گردشگری جمع آوری و متمرکز کردن تمام محتوایی که در سالهای گذشته و دورههای مختلف تهیه شده را از دیگر اقدامات موثر برای دوران کنونی برشمرد.
انتهای پیام