چرا Google Ads بهترین پلتفرم تبلیغات در فضای دیجیتال است؟

دنیای بازاریابی در سالهای اخیر به شدت تغییر کرده است. درگذشته بازاریاب‌ها خانه به خانه می‌رفتند تا کمپین خود را معرفی و محصول خود را نشان دهند. امروز اما شما می‌توانید سرویس یا محصول خود را در هرجایی از اینترنت به نمایش دهید و آن‌ را تبلیغ کنید.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فرنیان، در بین تمام روش‌های مختلفی که برای تبلیغات دیجیتالی وجود دارد، بدون شک می‌توان گفت تبلیغات در گوگل بهترین روش تبلیغاتی است. این سرویس همانطور که از اسمش پیداست، توسط شرکت گوگل ساخته شده و تبلیغ شما را می‌تواند در سرویس‌های مختلف این شرکت از جمله در صفحه نتایج جست‌وجو، نشان دهد. این یعنی شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت، به رتبه ۱ نتایج جست‌وجوی گوگل برسید.

هزاران کسب‌وکار کوچک و بزرگ از "ادز" تبلیغات خود استفاده کرده‌اند و امروز نوبت شماست که به سراغ این پلتفرم بروید.

گوگل ادز چیست؟

ادز یک سرویس تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک است. یعنی شما یک تبلیغ روی یک سری کلمه کلیدی خاص تعریف می‌کنید و سپس همان تبلیغ در زمان جست‌وجوی کلمه کلیدی که مشخص کرده‌اید، نمایش داده خواهد شد. سپس اگر کسی روی آن کلیک کند، مبلغی از حساب شما کم خواهد شد. این مبلغ را خودتان می‌توانید تعیین کنید. البته نمی‌توان گفت گوگل ادز سرویس ارزان قیمتی است؛ اما با توجه به اینکه نرخ هر کلیک را خودتان مشخص می‌کنید، می‌توان گفت می‌شود به نحو احسنت از بودجه تبلیغاتی استفاده کرد.

همچنین فراموش نکنید که شما به ازای کلیک هرکسی که می‌تواند مشتری شما باشد و برای شما سودآوری کند، پول می‌پردازید بنابراین با یک سیستم تبلیغاتی برد-برد طرف هستیم.

مستقیماً به هدف بزنید

با گوگل ادز می‌توانید جامعه هدف خود را آنقدر محدود کنید که تبلیغ شما دقیقاً به همان کسانی نشان داده شود، که به دنبال محصول شما هستند. در طول اجرای کمپین نیز می‌توانید با آماری که "ادز" به شما می‌دهد، به صورت مرتب تبلیغ خود را بهتر کنید تا بتوانید کلیک‌های بیشتری از این تبلیغات دریافت کنید.

در واقع انعطاف‌پذیری در گوگل "ادز" بسیار بالاست. شما حتی می‌توانید جنسیت کاربر را هم محدود کنید تا تبلیغ شما فقط به زنان یا فقط به مردان نمایش داده شود. در زمینه کلمات کلیدی نیز دست شما باز است. می‌توانید حالتی در نظر بگیرید که تبلیغ شما به کسانی نمایش داده شود که عیناً کلمه کلیدی مورد نظر شما را جست‌وجو کرده‌اند و یا در حالتی دیگر، کسانی که کلمه کلیدی شما در متن جست‌وجویشان هست هم تبلیغ شما را ببینند.

با این میزان از انعطاف پذیری، می‌توانید مطمئن باشید که تبلیغ شما به خوبی در بین جامعه هدف شما پخش خواهد شد و دیده خواهید شد.

گوگل ادز از سئو سریع‌تر است

در ابتدای این مطلب گفتیم با گوگل ادز می‌توانید به سادگی به رتبه یک نتایج جست‌وجوی گوگل برسید. دیگر روشی که می‌تواند شما را به رتبه یک نتایج جست‌وجوی گوگل برساند، سئو نام دارد. اما سئو فرآیندی بسیار زمان‌بر بوده و ممکن است ماه‌ها به طول بیانجامد تا شما فقط به صفحه یک برسید. از آن‌جا به بعد تازه مسیر شما برای رسیدن از رتبه ۱۰ به رتبه یک در صفحه اول شروع می‌شود.

در گوگل ادز اما شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت به رتبه اول صفحه نتایج جست‌وجوی گوگل و حتی بالاتر از نتایج ارگانیک که با سئو به دست می‌آیند، برسید.

با این دلایل فکر نمی‌کنیم لازم باشد بیش از این توضیح دهیم که چرا گوگل ادز می‌تواند بهترین پلتفرم تبلیغات اینترنتی لقب بگیرد. مسیر شما ساده و مشخص است؛

- شما یک سری محصول یا یک سرویس دارید

- یک مجموعه کلمات کلیدی برای محصول / سرویس خود انتخاب می‌کنید

- یک تبلیغ برای آن کلمات کلیدی و محصول / سرویس خود می‌سازید

- قیمت هر کلیک را مشخص می‌کنید

- خود را برای مشتری‌های جدید آماده می‌کنید!

از کجا باید شروع کنیم؟

به گفته آژانس بازاریابی دیجیتال فرنیان، به دلیل تحریم‌های موجود از طرف گوگل علیه ایران، نمی‌توان به سادگی حساب کاربری ادز ساخته و آن‌را شارژ کرد. اما خوشبختانه این آژانس به واسطه دارا بودن حساب بانکی قانونی در خارج از کشور، نه تنها می‌تواند حساب کاربری ادز شما را ایجاد کند بلکه به سادگی می‌تواند حساب شما را شارژ کند تا همین امروز تبلیغات گوگل "ادز" را شروع کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید وب‌سایت این آژانس به آدرس https://farnian.org را مشاهده کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • شنبه/ ۴ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98030401659
  • خبرنگار : 30054