تشکیل ستاد برای پاسخگویی به اعتراض مشتریان سایپا و ایران خودرو

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آن‌ها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

به گزارش ایسنا، مقیمی با اشاره به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گفت: گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده‌اند و به اعتراض مشتریان به تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.

او در ادامه افزود: امروز به‌صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این‌که سایر گروه‌ها نیز می‌توانند در روزهای آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودروسازان، متقاصیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.

بنا بر اعلام وزارت صنعت، ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج(شهید لشکری)جنب بیمه و بانک پارسیان، در ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر(کفش ملی سابق ) واقع است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۵ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97110502442
  • خبرنگار :

برچسب‌ها