ثمربخش: اعضای مجمع کشتی می‌خواهند دغدغه‌هایشان را به وزیر ورزش بگویند

رییس هیات کشتی مازندران گفت: هدف از درخواست اعضای مجمع برای دیدار با مسئولان وزارت ورزش در میان گذاشتن دغدغه های موجود در کشتی است.

اصغر ثمربخش در گفت و گو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه سمینار روسای هیات‌های کشتی و مباحث مطرح شده در آن اظهار کرد: پیش از این عنوان شده بود که رقابت‌های کشتی عمومی کشور(اوپن) قرار است حذف شود اما در این جلسه روسای هیات‌ها نسبت به این موضوع اعتراض داشتند چرا که باعث خدشه دار شدن فرآیند انتخابی تیم‌های ملی می‌شود و از سوی دیگر فرصت را از نفرات به جامانده برای عرض اندام و نشان دادن توانایی‌هایشان می‌گیرد، به همین دلیل بنا شد رقابت‌های اوپن نیز مانند گذشته برگزار شود.

رییس هیات کشتی مازندران افزود: همواره بسیاری از کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های اوپن شرکت می‌کنند و می‌توانند خود را به انتخابی تیم ملی برسانند. حدود 30 تا 35 کشتی‌گیر ما در این رقابت‌ها کشتی می‌گیرند که گرفتن این فرصت از آن‌ها در نهایت هم به ضرر کشتی مازندران و هم به ضرر کشتی ایران و تیم ملی تمام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه پیرامون بحث انتخابات نیز صحبتی شد یا خیر خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسه هیچ ارتباطی با بحث انتخابات نداشت و سمینار عمومی هیات‌های کشتی همیشه در فاصله 45 روز برگزار می‌شود تا مباحث و برنامه‌های فدراسیون مورد بررسی و تایید روسای هیات‌های استانی قرار گیرد و بهترین تصمیمات لازم گرفته شود.

ثمربخش افزود: اعضای مجمع پیش از این از وزیر ورزش خواسته بودند که لازم است برای ایجاد ثبات در کشتی با توجه به درپیش بودن رقابت‌های جهانی و المپیک و فرصت اندک تا آغاز این رقابت‌ها، هر چه سریعتر فدراسیون از بلاتکلیفی خارج شود و شاهد برگزاری انتخابات باشیم. در این جلسه نیز روسای هیات‌ها درخواست دیدار حضوری با وزیر ورزش و یا محمدرضا داورزنی معاون وزارت ورزش را مطرح کردند تا دغدغه‌های موجود در  کشتی را با مسئولان وزارت ورزش در میان بگذاریم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۵ دی ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97100502976
  • خبرنگار : 71506