چندی پیش یکی از مخاطبان در تماس با ایسنا اعلام کرد که حدود سه ماه پیش در مراجعهای که به نمایندگی فروش قطعات یدکی کرمان موتور داشته است، با گرانفروشی این نمایندگی مواجه شده است.
وی گفت: نسبت به این موضوع اعتراض و به بازرسی شرکت بم خودرو که مدیریت خدمات پس از فروش کرمان موتور را بر عهده دارد، مراجعه و شکایت کردم که به دنبال آن این شرکت اضافه وجه دریافتی را به من بازگرداند؛ ضمن آنکه به من وعده دادند که با تخلف نمایندگی مربوطه برخورد شود.
وی ادامه داد: در دو ماه اخیر در دو نوبت دیگر به نمایندگی مربوطه مراجعه کردم و کماکان با گرانفروشی این فروشگاه مواجه شدم که به دنبال آن باز هم به شرکت بم خودرو مراجعه و از نمایندگی مربوطه شکایت کردم ولی علیرغم چند بار شکایت، با نمایندگی متخلف برخورد نشده و همچنان به گرانفروشی خود ادامه میدهد.
ایسنا این موضوع را از شرکت بم خودرو پیگیری کرد که یکی از مدیران آن توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.
وی دراین باره گفت: به دنبال دریافت شکایات مردمی از گرانفروشی یکی از فروشگاههای نمایندگی، در چند نوبت با نمایندگی مربوطه برخورد شده بهگونهای که در پرونده وی دو مرتبه اخطار کتبی درج شده است.
این مدیر شرکت بم خودرو در پاسخ به اینکه چرا برخورد شدیدتری همچون تعلیق و لغو امتیاز با نمایندگی مربوطه نشده تا وی از گرانفروشی دست بردارد، اظهار کرد: قرارداد ما با فروشگاه مربوطه تا حدود دو ماهه آینده به پایان میرسد و ما به دلیل تخلفات چندباره این نمایندگی تصمیم گرفتهایم قرارداد همکاری خود را با وی تمدید نکنیم و به همکاری وی خاتمه خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: لغو مجوز نمایندگیها دارای تبعات حقوقی است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه قرارداد فروشگاه مربوطه حدود دو ماه دیگر به اتمام میرسد، وارد مرحله لغو مجوز و فرایندهای حقوقی آن نشده و قرارداد همکاری وی را تمدید نکنیم؛ ضمن اینکه اخیرا نیز مجددا به این نمایندگی تذکر داده شده است.
انتهای پیام