دبیر اجرایی نمایشگاه ایران‌رسانه:

نمایشگاه "ایران رسانه" معادلات بازار را متحول می‌کند

دبیر اجرایی نمایشگاه ایران‌رسانه، تحولات دنیای مدرن را به گونه‌ای دانست که شیوه‌های سنتی کسب و کار به تدریج اثربخشی خود را از دست داده‌اند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، علیرضا چیذری دبیر اجرایی نمایشگاه ایران‌رسانه گفت: در چنین شرایطی وجود یک رویداد تجاری مرجع برای صنف صوت و تصویر که پیشتر فاقد نمایشگاه تخصصی بوده است، ره‌گشا است.

وی افزود: حال که به یاری خداوند و تلاش‌های بی‌وقفه ستاد برگزاری، ایران‌رسانه در تقویم نمایشگاه‌های بین‌المللی جای خود را باز کرده است، حمایت همه‌جانبه از آن وظیفه حرفه‌ای همه دست‌اندرکاران این حوزه است.

چیذری بیان کرد: هرساله تعداد کثیری از علاقه‌مندان، تجار و کارشناسان ایرانی برای بازدید و یا مشارکت در نمایشگاه های خارجی ارز بسیاری را از کشور خارج می‌کنند و متحمل رنج سفر و هزینه‌های گزاف می‌شوند. درحالی‌ که ظرفیت‌های جغرافیایی، اقتصادی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان به‌عنوان یکی از امن‌ترین، پهناورترین، متمول‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای منطقه به گونه‌ای است که می‌توانیم ضمن انتقال تکنولوژی و انجام بخشی از فرآیند تولید، به‌عنوان مرکز توزیع کالا و خدمات صوتی، تصویری و چند رسانه‌ای برندهای جهانی در سطح خاورمیانه عمل کنیم. از سوی دیگر با برگزاری و تقویت نمایشگاه تخصصی صوت، تصویر، نور، کالا و خدمات چندرسانه‌ای دیگر نیاز به مشارکت دست‌اندرکاران این حوزه در حاشیه نمایشگاه‌های کامپیوتر، مخابرات، ساختمان، ایمنی، تبلیغات، لوازم خانگی و غیره نیست.

دبیر اجرایی دومین نمایشگاه بین‌المللی صوت، تصویر، نور، ادوات موسیقی، کالا و خدمات چندرسانه‌ای در ادامه گفت: سال گذشته بذر نهالی کاشته شد که خیلی‌ها چشم امیدی به رویش آن نداشتند. اما درخت تلاش و ممارست سرانجام به بار می‌نشیند. نمایشگاه ایران رسانه با هدف ایجاد بستری تخصصی، اطلاع‌رسانی، ترویج و توسعه تجارت برای صنعت صوت و تصویر در اتاق فکر موسسه برنامه‌سازان میهن در دستور کار قرار گرفت. تیمی متشکل از مدیران دولتی این حوزه، کارشناسان برجسته امور نمایشگاهی و برخی از تولیدکنندگان و فعالان برجسته این عرصه همگام و همفکر، مدت زمانی به این مهم اندیشه کردند و سرانجام مقرر شد دومین نمایشگاه ایران رسانه در مردادماه امسال برگزار شود. با وجود همه کم و کاستی‌ها سرانجام کودکی متولد شد و به مانند هر رویداد نمایشگاهی نوپای دیگر نقاط ضعف و قوت بسیاری داشت. حال در فاصله کمتر از دوماه به برگزاری دومین دوره آن قرار گرفته‌ایم، سعی کرده‌ایم در این فاصله با شناخت دقیق و پایش صحیح ضعف و قوت‌ها خود این نمایشگاه را چنان برگزار کنیم که شایسته تقدیر باشد. اصلاح معایب و ارتقای محاسن مهم‌ترین هدف تیم اجرایی نمایشگاه است و بی‌تردید دستیابی به این هدف مرهون حسن توجه همه دست‌اندارکاران، فعالان، علاقه‌مندان، مدیران دولتی و خصوصی به‌ویژه اتحادیه تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری است. به نظر می‌رسد تشریک مساعی همه اعضای هیات‌مدیره اتحادیه با تیم اجرایی نمایشگاه ایران رسانه در برگزاری دومین دوره این نمایشگاه جهشی بلند به‌سوی تعالی باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96051710704
  • خبرنگار : 30054