عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حوادث اخیر توان عملیاتی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را نشان داد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث روز چهارشنبه بار دیگر اشراف اطلاعاتی و توان بالای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را ثابت کرد.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین تحول سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرن حاضر بود که به دست معمار کبیر آن، امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: این انقلاب برآمده از متن قرآن و روایات اسلامی بود و امام راحل (ره) با تفسیر دقیق و منطقی خود از آن، نهاد مقدس ولایت فقیه را در رأس آن قرار داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقوع انقلاب اسلامی ایران دست‌های جنایتکاران نظام زور و سلطه را از ذخایر ارضی و منابع ملی کشورمان کوتاه کرد و با دمیدن روح خودباوری در ملت بزرگ ایران، زمینه پیشرفت را فراهم کرد.

محمودی اضافه کرد: این تحولات باعث شد تا دشمنان انقلاب از هر روشی برای مقابله با انقلاب استفاده کنند که آخرین آنها ایجاد، تقویت و توسعه افراط گرایی در قالب ایجاد گروهک‌های تروریستی در منطقه بود.

وی تأکید کرد: از بدو پیدایش این گروه‌ها، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که به حق شاگرد مکتب اسلام ناب محمدی هستند، با دم مسیحایی خود از آحاد ملت انقلابی ایران خواستند که به مقابله همه جانبه با این گروهک‌های تروریستی بپردازند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دنبال این فرمان، سربازان رشید اسلام در صف مدافعان حرم، صفوف تروریست‌ها را در عراق و سوریه از هم شکستند و ضربه سختی بر آرمان‌های دشمنان اسلام و انقلاب وارد ساختند.

محمودی گفت: حوادث روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) نشان داد که عناصر این گروهک در آخرین روزهای حیات سیاسی و فکری خود، قصد دارند با انجام اقداماتی کودکانه همچنان عرض اندام کنند که بار دیگر با غیرت و حمیت نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ایران، شکست خوردند.

وی ادامه داد: حوادث روز چهارشنبه بار دیگر اشراف اطلاعاتی و توان بالای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را ثابت کرد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96031910361
  • خبرنگار :