رئیس شورای حل اختلاف استان تهران:

با تصویب لایحه شورای حل اختلاف افق تازه‌ای برای این شورا ترسیم می‌شود

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران گفت: با تصویب لایحه شورای حل اختلاف افق جدیدی از نظر جایگاه مالی، ساختار و نوع صلاحیت‌های رسیدگی ترسیم خواهد شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران گفت: با تصویب لایحه شورای حل اختلاف افق جدیدی از نظر جایگاه مالی، ساختار و نوع صلاحیت‌های رسیدگی ترسیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباسعلی دریانی در حاشیه بازدید از مجتمع‌های 12 و 13 شورای حل اختلاف که عصر امروز با حضور 2 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفت گفت: امروز آقایان نوباوه و طلا از مجتمع‌های 12 و 13 شورای حل اختلاف بازدید کردند و از نزدیک مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شورای حل اختلاف را مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه بازدید خوبی صورت گرفت گفت: در این بازدید موضوعاتی مطرح شد که یکی از آنها لایحه جدید شورای حل اختلاف است که در حال حاضر در مجلس مطرح بوده و در کمیسیون قضایی به تصویب رسیده است.

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران خاطرنشان کرد:‌ قرار شده با عنایت نمایندگان مجلس این لایحه از جانب مجلس پیگیری و در اولویت قرار گیرد تا به نقطه مطلوب برسد و بتوانیم با تصویب آن به صورت قانون یک افق جدیدی از نظر جایگاه مالی، ساختاری و نوع صلاحیت‌های رسیدگی ترسیم کنیم.

دریانی افزود:‌ در حال حاضر 3 هزار و 300 همکار در شورای حل اختلاف استان تهران مشغول به کار هستند و مردم از روند رسیدگی آنان رضایت دارند.

وی در پایان گفت: در شوراهای حل اختلاف سطح کشور مشکلاتی وجود دارد و همه منتظر هستند تا این لایحه به نقطه مطلوب برسد؛ زیرا در 12 سالی که از عمر شورای حل اختلاف می‌گذرد تنها یک سال است که بیمه کارمندان برای آنها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 94060704451
  • خبرنگار : 71411