دادستان کل کشور:

رفع محرومیت مهم­ترین شاخصه­ انقلاب­ اسلامی است

دادستان کل کشور، رفع محرومیت را یکی از جلوه­‌های مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: رفع محرومیت و شناخت مستضعفان از مهم­ترین شاخصه­‌های این انقلاب است.

دادستان کل کشور، رفع محرومیت را یکی از جلوه­‌های مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: رفع محرومیت و شناخت مستضعفان از مهم­ترین شاخصه­‌های این انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی در نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر در مصلی امام علی نهبندان، گفت: در امر به معروف و نهی از منکر شناخت واقعی منکر و معروف بسیار مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: اگر امروز دشمن در تلاش است که به این کشور ضربه بزند و اختلاف افکنی کند باید نسبت به آن حساس بود و روش دشمنان را شناخت و با آن مقابله کرد.

دادستان کل کشور ادامه داد: موفقیت­‌های بدست آمده در طول این 36 سال در پرتو بصیرت دین مدارانه ملت مسلمان ایران به برکت انقلاب، اطاعت از رهبری و ولایت فقیه و حفظ وحدت و یکپارچگی در بین جامعه اسلامی بوده است.

رئیسی، علت اصلی قیام عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و افزود: امام حسین(ع) به خاطر احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و امروز نیز باید تمام مردم این جامعه ادامه دهنده راه آن امام بزرگوار باشند.

وی تصریح کرد: امام راحل در سال­‌های 42 تا 57 با روشنگری و بیان مشکلات مردم جامعه را آگاه کردند و مردم به وسیله امر به معروف و نهی از منکر بیدار شدند و همین مردم آمر به معروف و ناهی از منکر شدند.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: امروز بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی هنوز شعارهای انقلاب تغییر نکرده است و شعار (استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی) شعار اصلی ملت ایران است.

رئیسی ادامه داد: شهیدان در 8 سال دفاع مقدس نمونه بارز امر به معروف و نهی از منکر را به ما یاد دادند و اگر امروز ایران اسلامی از خود اقتدار دارد به برکت خون شهداست.

وی ابراز امیدواری کرد: ملت ایران با تبعیت از رهبری، ایستادگی و بصیرت در برابر تمام توطئه­‌های دشمنان پیروز خواهد شد و توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.

دادستان کل کشور توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کرد و گفت: دشمن با انجام این کار می­‌خواهد جامعه اسلامی را امتحان کرده و ببیند که در برابر مقدسات خود چه واکنشی خواهیم داد ولی غافل از این هستند که اهانت به ساحت پیامبر اعظم اسلام(ص) اهانت به عالم و تمام انبیاء الهی است.

رئیسی یادآور شد: تمام کشورهای اسلامی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که این موضوع نشان دهنده

شکل­‌گیری بیداری­ اسلامی در جوامع اسلامی است و این نکته را متذکر شد که بیداری­ اسلامی قابل از بین بردن نیست.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 93112212231
  • خبرنگار :