آیت‌الله علوی گرگانی:

دشمن با فتنه‌گری دنبال جداکردن جوانان از روحانیت است

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: دشمن با فتنه‌گری به دنبال ایجاد فاصله بین علما و جوانان جامعه هستند و در این زمینه باید با هوشیاری کامل عمل کنیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: دشمن با فتنه‌گری به دنبال ایجاد فاصله بین علما و جوانان جامعه هستند و در این زمینه باید با هوشیاری کامل عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در دیدار اعضای برگزار کننده همایش نخبه‌های قرآنی دانشجو با اشاره به جایگاه جوانان در جامعه، گفت: قشر جوان در همه جوامع بشری جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان این‌که «طبق فرمایش پیام اکرم(ص) بهترین جوان‌ها کسانی هستند که در جوانی راه صالحان و نیکان را در پیش می‌گیرند» گفت: بدترین سالمندان هم کسانی هستند که شبیه جوانان رفتار کنند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تأکید بر این‌که «جوانان باید بهترین جامعه باشند» اظهار کرد: در بین نظام‌های دنیا، نظام جمهوری اسلامی بهترین نظام دنیاست چرا که طبق موازین اسلامی حرکت می‌کند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به این‌که «اسلام بالاترین و به روزترین دین دنیا است» تصریح کرد: جوانانی که به دنبال قرآن و عترت باشند از بهترین جوانان ما هستند.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که «دشمن تلاش می‌کند که جوانان را از علما جدا کند» گفت: دشمن با فتنه‌گری به دنبال ایجاد فاصله بین علما و جوانان جامعه هستند و در این زمینه باید با هوشیاری کامل عمل کنیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان و دانشجویان باید پیرو ولایت فقیه باشند تا بتوانند در راه سعادت قدم بردارند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93111408126
  • خبرنگار :