آیت‌الله علوی‌گرگانی:

بسیج در اجرای امر به معروف موفق عمل کرده است

آیت‌الله علوی‌گرگانی فعالیت‌های بسیج در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را مورد تقدیر قرار داد و گفت: فعالیت‌های بسیج در عرصه عمل با موفقیت همراه بوده است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی فعالیت‌های بسیج در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را مورد تقدیر قرار داد و گفت: فعالیت‌های بسیج در عرصه عمل با موفقیت همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که «باید به دنبال کارهایی برویم که نفعش برای جامعه بیشتر است» تصریح کرد: بسیج از جمله اقشاری است که در این عرصه موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به این‌که «بسیج موفقیت در امور را در مقام عمل ثابت کرده است و به همه شعارهایی که داده توانسته به شکل صحیح جامه عمل بپوشاند» تاکید کرد: بسیج همانند خون که در رگ‌ها جریان دارد، در بین اقشار مختلف مردم جاری است و با حرکت و پویایی بسیج شاهد حرکت و پویایی جامعه خواهیم بود.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «اگر بخواهیم در جامعه حیات دینی را شاهد باشیم باید به مسئله امر به معروف و نهی از منکر توجه لازم داشته باشیم» تصریح کرد: بهترین گروهی که می‌تواند امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اسلامی به شکل صحیح اجرا کند بسیجیان هستند.

وی ادامه داد: باید در امر به معروف و نهی از منکر از قول لین بهره گرفت، جامعه‌ای که با امر به معروف و نهی از منکر زنده نگه داشته شود جامعه‌ای زنده و پویا خواهد بود.

علوی‌گرگانی در ادامه با تاکید بر این‌که «همه باید بدانند که این نظام زیر سایه ولایت فقیه به حرکت با صلابت خود ادامه می‌دهد» اظهار کرد: مردم وقتی که آماده شدند همیشه منتظر شنیدن فرمان ولی امر برای عمل به وظیفه هستند و این مهم در سایه امر به معروف محقق می‌شود.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر مایه نفع مردم است، باید برای خدا تلاش کرده و مردم را نسبت به مسائل مختلف آگاه کرد و همه باید زیرسایه ولایت فقیه جمع شوند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۴ آبان ۱۳۹۳ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93082412312
  • خبرنگار :