با اشاره به ساخت فيلم موهن صهيونيستي - آمريكايي

صادق‌الحسيني:صهيونيسم به دنبال ايجاد جنگ صليبي با جهان اسلام است

يك كارشناس مسائل بين‌الملل با اشاره به ساخت فيلم موهن صهيونيستي- آمريكايي عليه اسلام تاكيد كرد: دولت آمريكا و رژيم صهيونيسيتي بايد در محافل بين‌المللي به دليل اين اهانت اخير به ميز محاكمه كشانده شوند.

يك كارشناس مسائل بين‌الملل با اشاره به ساخت فيلم موهن صهيونيستي- آمريكايي عليه اسلام تاكيد كرد: دولت آمريكا و رژيم صهيونيسيتي بايد در محافل بين‌المللي به دليل اين اهانت اخير به ميز محاكمه كشانده شوند.

محمد صادق‌الحسيني كارشناس مسائل بين‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبراكرم(ص) در يك فيلم صهيونيستي-آمريكايي گفت: هدف اصلي از توهين به ساحت مقدسات اسلام به خصوص به خاتم‌الانبياء كه بالاتر از ايشان در ميان مسلمانان كسي نيست ايجاد فتنه در ميان اديان الهي، مشوه كردن دين اسلام و به انحراف كشيدن مسلمانان براي جلوگيري از وحدت و اتحاد آنها عليه صهيونيسم و فراماسونري ها است.

وي با بيان اينكه صهيونيسم براي نابودي قران و دين اسلام تلاش مي كند، ادامه داد: هدف اصلي صهيونيسم در ايالات متحده آمريكا ايجاد جنگ صليبي با جهان اسلام است اما در اين ميان مهمترين اقدام مسلمانان علاوه بر ابراز احساسات انقلابي و منفعل نبودن در برابر اين توهين ها ايجاد يك كميسيون و مجمع جهاني براي تحت پيگرد قانوني قرار دادن كارگردانان،‌سرمايه‌گذاران و دولت‌هاي حامي اين اهانت اخير به اسلام است.

صادق‌الحسيني افزود: دولت آمريكا و رژيم صهيونيسيتي بايد در محافل بين‌المللي به دليل اين اهانت اخير به ميز محاكمه كشانده شوند. متاسفانه در سالهاي گذشته مسلمانان در برابر اهانت‌هاي انجام شده در گذشته سكوت كرده و كار عملي انجام نداده اند و منتظر شدند كه مسائل در سطح واكنش مسلمانان حل شود ولي ديگر اين موضوع كفايت نمي‌كند.

اين كارشناس مسائل بين‌الملل اضافه كرد: اين بار بايد اهانت اخير به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) به دادگاه‌هاي بين‌المللي كشانده شود تا ديگر آمريكايي ها و صهيونيست‌ها جرات توهين نه تنها به دين اسلام بلكه به مقدسات جهان نداشته باشند.

وي ادامه داد: آمريكا‌يي ها و صهيونيست‌ها تلاش مي‌كنند جنگي ميان دين و معنويت از يك سو و در سوي ديگر تكنولوژي و مادي‌گري بوجود آورند تا بدين شكل ريشه‌ي تدين را از بين برند بر همين اساس بايد يك كار انقلابي، حقوقي و قانوني براي محاكمه جدي كارگردانان، سرمايه‌گذاران و دولتهاي حامي اين اهانت اخير كه در راس آن آمريكا و رژيم صهيونيستي قرار دارد انجام شود.

صادق الحسيني در ادامه اظهاراتش افزود: متاسفانه آمريكا براي پيش‌برد اهداف انتخاباتي خود و ايجاد فتنه جديد دست به چنين اهانتي عليه دين اسلام زده است.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91062615300
  • خبرنگار : 71089