زاهدي: تشکیل اجلاس غیرمتعهدها به خنثی سازی توطئه دشمنان کمک می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تشکیل اجلاس عدم تعهد به خنثی‌سازی توطئه‌های استکباری علیه خط مقدم مقاومت کمک می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تشکیل اجلاس عدم تعهد به خنثی‌سازی توطئه‌های استکباری علیه خط مقدم مقاومت کمک می‌کند.

محمد‌مهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، تصریح کرد: در این مقطع تاریخی برگزاری اجلاس عدم تعهد دستاوردهای زیادی را برای کشور و مسلمانان جهان به دنبال دارد.

وی افزود: با وجود فشارهای مختلف دشمنان مبنی بر کاهش روابط کشورها با ایران برگزاری چنین اجلاسی و با حضور مسئولان بلند پایه کشورهای مختلف نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی در دل ملت‌ها جای دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌های هوشمندانه کشورهای غربی علیه ایران ابراز کرد: برگزاری این اجلاس و مذاکره با کشورهای دوست و همسو در راستای رفع تحریم‌ها مفید است و ضربه مهلکی بر استکبار و ایادی آن‌ها می‌زند.

زاهدی گفت: با توجه به تركيب كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها و همچنين اهدافي كه كشورهاي مستقل و پيشرو در دفاع از عدالت و ظلم‌ستيزي دنبال مي‌كنند، نتايج، مصوبات و پيام اين اجلاس از اهميت بسياري برخوردار خواهند بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب در‌صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده‌ و اگر در جایی نتوانسته به کشور آسیب بزند نشان دهنده ضعف آن‌ها در آن نقطه است.

وی تصریح کرد: با رهبری هوشمندانه و بصیرت، آگاهی و شجاعت مقام معظم رهبری تا کنون تمام توطئه‌ها خنثی شده و حتی نتیجه عکس داشته است.

زاهدی عنوان کرد: بعد از حوادث اخیر در منطقه، استکبار تصمیم گرفت تا خط مستقیم مقاومت را از بین ببرد تا بیداری اسلامی پیشروی نکند و به همین دلیل اتفاقات سوریه را پایه‌ریزی کرد.

انتهاي پیام

  • یکشنبه/ ۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91060502414
  • خبرنگار :

برچسب‌ها