بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي قدس،

تمدن: روند مبارزات ملت فلسطين صهيونيسم را در حصارهاي خود محبوس كرده است

استاندار تهران گفت، روند مبارزات ملت فلسطين و مقاومت، رژيم شيطاني صهيونيستي را كه بر حصارهايي كه به دست خود برپا كرده محبوس كرده است.

استاندار تهران گفت، روند مبارزات ملت فلسطين و مقاومت، رژيم شيطاني صهيونيستي را كه بر حصارهايي كه به دست خود برپا كرده محبوس كرده است.

مرتضي تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اينكه بيداري اسلامي و تحولات اخير منطقه در نحوه‌ي حضور مردم در راهپيمايي روز قدس اثرگذار بوده يادآور شد: امسال روز قدس در شرايط خاصي برگزاري مي‌شود؛ چرا كه ميزان توطئه‌ها و نقشه‌هاي شيطاني ابرقدرت،‌ اروپا و هم‌پيمان‌شان در منطقه، سوريه و خاورميانه شدت گرفته است و اينها به طور مكرر سعي دارند سعي نسبت به برهم زدن امنيت منطقه ايجاد تفرقه نزاع‌هاي قومي و تضعيف دولت‌هاي كه از طريق مردم مشروطيت دارند اقدام كنند.

وي افزود: قطعا حضور و حركت ما مي‌تواند پيام ديگري داشته باشد؛ بحمدالله ملت ايران با شور و شكوه در اين راهپيمايي حضور پيدا كردند.

استاندارد تهران ادامه داد: روند حركت مردم و مبارزات فلسطين باعث شده اسراييل قدرت اين را نداشته باشد هر لحظه اراده كند و به كشوري در پيرامون خود تجاوز كند؛ حتي قدرت ياوه‌گويي را ندارد و فقط خود را نگه داشته است اگر كه اين رژيم پوسيده و فاسد از درون هم در حال اضمحلال است.

تمدن ابراز اميدواري كرد كه با حضور پرشكوه ملت ايران و قدرت گرفتن مقاومت در منطقه فرمان امام (ره) مبني بر محو شدن اسراييل از نقشه‌ي روزگار تحقق يابد.

تمدن با بيان اينكه راهپيمايي روز قدس امسال همزمان با فتنه‌ها و مزاحمت‌ها از سوي صهيونيسيم‌ها برگزار مي‌شود، گفت: حركت معنوي ملت ايران در كنار ساير ملت‌هاي كه در اين راه گام برداشتند قطعا تاثيرگذار است؛ چرا كه ملت ايران داراي تحليل،‌ هدف و برنامه بر پايه اعتقاد خود است.

استاندار تهران با بيان اينكه حضور مردم در روز راهپيمايي روز قدس تنها حركت نمادين و شعاري نيست گفت: اين يك حركت اعتقادي است و معقديم كه حركت در مسير مبارزه با صهيونيسيم و كساني كه جنايت به بشريت مي‌كند با امنيت و منافع ملي گره خورده و ملت ايران با اين انگيزه در صحنه حضور پيدا كرده‌اند.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052716731
  • خبرنگار : 71132

برچسب‌ها